Recenzie (318)
Atlantic Rim – Útok z moře (2013)
Naprosta sracka. Jedna hvezda za pekny zensky :)
Wetten, dass..? (1981) (relácia)
Skvela show, ktera se vysilala az do roku 2014. Gottschalk se na ni vykaslal v roce 2012 kvuli tragedii, kdy se jeden kaskader vsadil ze udela urcity skok, ten mu ale nevysel a misto toho zustal na vzdy ochrnut. Vzhledem k tomu ze slo o LIVE, videli to miliony lidi.. Gottschalk se pote rozhodl z show odejit.
Dva nosáči a rádio (1982)
Super komedie :D
Ohnivé kura (2016) (seriál)
Me to prijde dobry, po letech zas dobrej cz sitcom. jen nechapu ze jednou tam maj napsano ohnivy kure a potom zas opily kure ;D
Kameňák 4 (2013)
Jasne, spousta toho bylo trapny, ale spousta zase dobry :D
Akty X (1993) (seriál)
Nova 10. serie - pilot super, nadupanej, druhej dil taky sel.. ale dalsi 2 stali za hovno. Nikdo nechce ubrecenou starou kravu Scullyovou jak furt buli nad ditetem.
Dr. House (2004) (seriál)
Nejlepsi lekarsky serial vsech dob.
Krok za krokom (1991) (seriál)
25. let starej serial a porad je to dobry. To je videt jak vse "mladne" vek uz je jen relativni pojem. Kdybych si v 90` pustil neco z roku 1965, rozhodne bych se u toho tak nebavil.
Špatný krok (2015)
Nic moc. Jedinej dobrej byl Travolta.
Legendy (2014) (seriál)
Prvni serie nic moc, druha vsak celkove zcela zmeni serial a spolecne s koncem prvni tomu nasadi poradny koule + navic se zacne odehravat hodne i v Praze.