Posledné recenzie (282)
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Pěkně natočené.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Tato série je až na slabý druhý díl pravidelnou zárukou velmi dobrého filmu s perfektně natočenou akcí. Už se těším na druhou část "Odplaty".
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Po loučení s Wolverinem od režiséra Mangolda je tu další a tentokrát s ještě významnější filmovou postavou a to "velkým" Indianou Jonesem. Tentokrát to ale bohužel nedopadlo za plný počet, ale jde spíš o pouze průměrný kousek a současně o nejslabší film ságy toho nejlepšího archeologa.
Posledný denníček (8)
Další filmy
Samozřejmě čučím na filmy dál, ale nějak to nezapisuju do deníčku - každopádně, na co se podívám, tak hned hodnotím, příp.komentuju.