Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Pro mě nejlepší film všech dob. Úsměvný a dojemný příběh prosťáčka Forresta, který se účastnil běhěm svého života všech zásadních okamžiků historie USA je skvěle natočený a naprosto bezchybný. Srdcová záležitost, ke které se rád neustále vracím.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nádherný film podle knihy Stephena Kinga, který ukázal, že mu jdou i jiné žánry než horrory, 100% nejlepší vězeňský film a pro mě 2.nejlepší film všech dob. Vynikající příběh a perfektní herecké výkony.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Nářez, kultovní film od Quentina Tarantina, na který se dá dívat pořád a líbí se mi to snad pokaždé ještě víc.
Dvanásť opíc (1995)
Pro mě nejlepší a nejoblíbenější scifi. Miluji ten film.
Tanec s vlkmi (1990)
Do natočení Forresta Gumpa to byl pro mě nejlepší a nejoblíbenější film. Nádherně natočený silný příběh a vrchol Costnerovy kariéry.
Voľný pád (1993)
Dokonalý film se skvělým Douglasem. Na tento film se můžu dívat pořád a stále se mi líbí tak moc jako poprvé. Bomba. Škoda, že Schumacher už takovou kvalitu netočí, každopádně za tento film bude navždy u mě machr.
Big Lebowski (1998)
Parádní kousek od mých oblíbených bratří Coenů s perfektními herci....vždy se pořádně pobavím.
Temný rytier (2008)
Nářez, bomba, superbiják. Na tohle nemůžu říct nic negativního. Snad jen, že Heatha Ledgera je moc škoda.
Avatar (2009)
Král světa se vrátil a ukázal, že neztratil nic na své síle. Jeho nový film je sice možná předvídatelný a neoriginální, ale je skvěle natočen a diváka tento mix Hvězdných válek, Posledního mohykána, Statečného srdce atd. vtáhne. Já jsem po skončení musel na něj ještě hodně hodně dlouho myslet a strašně rád jsem si přál být taky na Pandoře a patřit k lidu Navi. Doufám, že James Cameron nás na další svůj film nenechá tak dlouho čekat jako tomu bylo tentokrát, protože tento film je minimálně nejlepší v tomto roce.
Smrtonosná pasca (1988)
Pro mě doposud nejlepší akčňák s hláškujícím Brucem Willisem a perfektním záporákem Alanem Rickmanem. Bomba.