Recenzie (187)
Chuck (2007) (seriál)
Prvé dve sezóny boli fajn (kupodivu), ale potom prišla tretia sezóna a to bolo fakt príšerné... Thumbs up for Adam Baldwin - lepšieho herca pre rolu Caseyho si neviem predstaviť :)
Súdruhovia v akcii (1992) (TV film)
Manuel je nezabudnutelny :)
Studený bufet (1979)
Neviem, či je to zrovna komédia, ale ja by som to označil skôr za drámu s veľkou dávkou surealizmu.
Twin Peaks (1992)
No neviem, ale mne to pripadá len ako snaha byť za každú cenu "mysteriózny" a "horrorový". Nevidel som seriál a po zhliadnutí tohto filmu veru ani neplánujem...
Stateční kapitáni (1937)
Typický romantický žvást od MGM.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Fajn, takže samuraj je človek, ktorý číta japonské knihy, šermuje mečom (ideálne katanou - ak nie, nevadí), šermuje revolverom a je oddaný svojmu pánovi. Výborná predstava. A čo sa týka filmu ako takého - dal by sa skrátiť o polovicu a nič by sa nestalo (divák by bl akurát ukrátený o trojminútové jazdy autom po nočnom meste a pod).
Tetovaný (1968)
Absolútne sklamanie :(
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Výborná atmosféra, tí najlepší českí herci (hoci pár ich tam chýbalo) - len jedna drobná chybička krásy: skvele urobený príbeh so zaujímavou zápletkou, ale rozuzlenie? Z 90% s prípad vyriešil nejakým náhodným objavom alebo nejakou nelogickou zhodou okolností.
Mrtvá a živá (1940)
Tak trochu mi to pripomínalo kombináciu filmov Plynové lampy a Nájomníka . Skvelý thriller a nádherná Joan Fontaine.
How to Sleep (1935)
Inštruktážny film od bratov Marxovcov ( Chico, Harpo a Groucho Marx) o tom, ako NEzaspať