Recenzie (147)
Ze srdce... (1998)
Ten kto čaká tradičný príbeh lásky môže byť z Dil Se sklamaný. Nie je to 'typický' shahrukhovský film - našťastie. Láska proste nedokáže zdolať všetky prekážky, aj keď sa nás Bollywood často snaží presvedčiť o opaku. Milujem album (AR Rahman) a hudobné klipy patria medzi tie najlepšie, aké som doteraz videla.
Magadheera (2009)
Jediné, čo stálo za to, bola pasáž z minulosti. Najmä pieseň Dheera a jej klip. Inak skôr podpriemerné, gýčové, a nedomyslené dielko. Ešte aj hlavní predstavitelia boli otravní. Kajal sa mi zatiaľ páčila iba v Chandamama, tu pôsobila strašne strnulo a nepresvedčivo. Ramovi aspoň pekne poletovali vlasy vo vetre :D Hudba inak celkom dobrá, hneď dve itemovky potešili.
Tum Mile (2009)
Film vykresľuje ľúbostný vzťah medzi dvoma mladými ľuďmi a robí to veľmi vierohodne. Viacej sa mi páčil flashback, keď sa Sanjana a Akshay zoznámili, zaľúbili a začali spolu žiť. Ich vzťah bol veľmi dobre vykreslený a ich povahy a rozdiely dávali zmysel. Hudba pekne podfarbila scény, kamera zachytila zopár krásnych záberov Londýna a okolia. Emraan a Soha hrali pekne. Okrem toho sa mi páčili maľby, ktoré vo filme použili :) Jeden menší prešľap päť minút pred koncom a už tomu nemôžem dať plné hodnotenie. :(
Aagey Se Right (2009)
Aagey Se Right u mňa zabodoval na plnej čiare. Môže byť, že moje hodnotenie ovplyvnili hlavní predstavitelia. Na druhej strane je to asi naozaj tá najlepšia indická komédia. Aspoň v mojich očiach. Tak, teraz sa už 'len' naučiť hindštinu a užiť si to bez tituliek :D
The Blue Umbrella (2005)
Pekný film, ktorý zaujme najmä krásnymi lokáciami, hudbou a kamerou. Bol síce pomalý, ale občas aj to dobre padne. Posledných 20 minút som som sa cítila trochu nepríjemne - koniec bol potom o to krajší.
Tisíc slonů (2008)
Keby v každej tretej vete neodznelo "Daddy" toto a "Daddy" tamto, možno by to bolo aj na tú piatu hviezdičku :) Inak mi na filme nič nevadilo a tie tri hodiny mi rýchlo ubehli. Okrem hudobných vsuviek sa to nepridŕža vzorčeka indických filmov. Nezapáči sa každému, ako ukazuje aj tunajšie hodnotenie :)
Makdee (2002)
Príjemný rodinný film. Poteší najmä tých, ktorí majú radi rozprávky s temnou atmosférou.
Pávie pierko (1987) (TV film)
Nevidela som to úplne od začiatku, ale znovu mi to pripomenulo, aké krásne sú hrané rozprávky. Príjemne ma to pobavilo a veľmi sa mi páčil prejav hercov. Krásna výprava a kostýmy. Najprv som na toho kráľa nechápapavo pozerala, odkiaľ ho poznám. Nemohla som uveriť, že to je Michal Dočolomanský! Ešte som nevidela kráľa, ktorý by sa mu vyrovnal charizmou. Nedokázala som od neho odtrhnúť oči. To bol pán herec...
Omkara (2006)
Veľmi vydarená adaptácia Othella. Nemusíte poznať originálne dielo, aby ste si film užili.