Obľúbené seriály (9)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Krok za krokom (1991)
Můj nejoblíbenější seriál ze všech, každý díl i po pátem, šestém shlédnutí mě neustále baví. Válka mezi Lambertovými a Fosterovými prostě nemá chybu. Plus nezapomenutelná role bratrance Codyho.