Recenzie (668)
The Gray Man (2022)
Dobrá podívaná (vesměs z Prahy) co dobře odsejpá. Nic mě tam vlastně neurazilo... Akční scény vypadadaly občas jako parodie ale žánr je žánr. Rozhodně lepší než kdejakej Bond s Craigem...
Raňajky šampiónov (1999)
Jako dobrej pokus... A dokonce si myslím, že knížku ani není třeba číst předem
Climax (2018)
Velice slušne vyleštěný ho*no. Greedy bastards?
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2021) (seriál)
Musím přiznat, že podle trailerů jsem čekal něco o dost horšího. Původní anime seriál považuju za klasiku, takže jsem asi hyperkritickej... Casting nepřekvapil - LGBT Faye, dost podivnej "Star Trek" Spike - jediná plusová vyjímka je (černej) Jet Black a Alice. Jinak technicky vynikající - rakety, zapadlý hospody, úchylnost některejch záporáků. A to, že se drželi předlohy co se týče kouření stoji za bod plus. Průměrná zábava.
Pán času a Dalekové (1965)
Doktor Who? No to snad ne... oproti (dobovýmu) seriálu opravdu hodně špatný. Nejen Cushing ale hlavně rejža to měl radši vynechat - jeho další doktor Who ("Pán času: Invaze Daleků na Zemi roku 2150 (1966)") o rok pozdějc je o něco lepší...
Štvanec (2008)
Respekt...5/5
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Tenhle Hellboy není "estetickej" - tak 4/5 - ale Baba Jaga k tomu? 5/5
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Hodně výtvarný - občas forma až maskuje nedostatky příběhu. Velice slušná zábava. Hodnocení epizod řekněme od 3 do 5
Grotesque (2009)
Cejtil jsem se jako úchylák už proto, že jsem to dokoukal... dost hnusná řezničina
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Dobře rozjetej začátek, produkce taky žádná dieta, ovšem pak se to dost zadrhlo, postavy se vesměs chovaly jako dementi a zavěrečnej bigboss fakt nic moc... nicméně slušná zábava