Obľúbení režiséri (10)
Tim Burton
Najlepšie filmy:
Veľká ryba (2003)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Díky němu jsem v podstatě pochopil, co to znamená být zaražen do sedadla... Kdyby naše kino nezavíralo tak brzo, tak spoustu času po titulcích tam ještě sedím...
Terry Gilliam
Najlepšie filmy:
Dvanásť opíc (1995)
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Monty Python: Zmysel života (1983)
A to Coralinu považuji za jeden z jeho slabších filmů... Ani ne tak animačně jako spíš režijně...
Dodnes nevím, jestli v mé top má místo kvůli svému dílu a nebo jestli mě natolik oslovil jeden jediný film... Ale myslím, že MirrorMask je natolik jedinečný film, že to na tom má také svůj podíl...
U Thank you for smoking jsem si říkal, že je to výborný film, ale víc jsem se po ničem nepídil... Ale po Juno jsem dospěl k názoru, že tenhle režisér si zaslouží můj respekt...
Jeho komix jsem nečetl ani jeden... Ale osobitost jeho filmů mám prostě rád... Ona ponurá černobílobarevná atmosféra je prostě kouzelná...
Petr Zelenka
Najlepšie filmy:
Elegance molekuly (2024) (divadelný záznam)
Mimořádné Ceny Neuron: Odvaha měnit budoucnost (2020) (relácia)
Příběhy obyčejného šílenství (2009) (divadelný záznam)
Alejandro González Iñárritu
Najlepšie filmy:
21 gramov (2003)
Amores perros (2000)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Hajao Mijazaki
Najlepšie filmy:
Princezná Mononoke (1997)
Cesta do fantázie (2001)
Howlův kráčející hrad (2004)