Recenzie (92)
30 dní dlhá noc (2007)
Atmosféra jak se patří, krve dostatek a bagr krájejícjí upíry taky fajn. Možná jen Harnett nebyl jako vrchní sekač hlav až tak přesvědčivý, ale to jen v některých momentech, které mu pod nohy jako příslovečné klacky hodil spíše scénář. Jinak ale naprostá spokojenost.
Saw 3D (2010)
Jelikož jsem z předešlých dílů viděl pouze první a druhý(přičemž ten si moc nepamatuji) a děj plný pro mě neznámých postav přesto bez problému pochopil, je sedmička elegantním důkazem o naprosté zbytečnosti všech předchozích dílů. I tak se ale filmu nedá upřít, že dokáže zaujmout, sice v naprosté většině díky hojným nechutnostem, ale i to se počítá. Zavěrečná pointa není žádná bomba, ale alespoň je funkční. Saw 3D nenadchl ani nenudil, bezproblémové 3*.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Vizuální i příběhová nádhera plná krásných záběrů i okamžiků. Humor je příjemně nenucený a akce překvapivě nářezová(stále ale jen v rámci animáku). Hlasové obsazení rovněž skvělé. Budu se modlit, aby druhý díl nebyl přespříliš zprasen.
Walking Dead (2010) (seriál)
Skvělá zombárna. Hlavní hrdina se možná občas chová jako příliš velký Mirek Dušín(někdy ale zase naopak jako totální badass...), ale to je jen taková drobná výtka. A jinak je fajn, že se tvůrci ani v nejmenším nebojí nechutností, v čemž je hojně podporují naprosto bezchybné masky. Jen tak dál.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Tak úplně mi to nesedlo. Comicsová forma i herci v pořádku, ale děj mi přišel strašně nezajímavý. Bohužel musím říct, že jsem se i místy dost nudil.
Machete (2010)
O něco ironičtější a nadsazenější než Expendables, také ale bohužel o něco těžkopádnější a ne tak skvělé. Dokud se to řeže, je to fajn. Jakmile se ale začne mluvit, jde pomyslná laťka zábavy hodně dolů. Dobrou zprávou však je, že se to řeže velkou většinu stopáže a tak se rozhodně nikdo nebude vyloženě nudit. Rád uvítám pokračování.
Sociálna sieť (2010)
Vlastně není co vytknout. Všichni hrají jak mají, všechno funguje jak má.
Dracula (1992)
Skvělé. Ze začátku se mi Coppolovo pojetí vůbec nelíbilo, ale jak film plynul, zamiloval jsem si jej. Herci bezchybní, hlavně Anthony Hopkins jako Van Helsing. Atmosféra, že by se dala krájet, ke které velkým dílem přispívá úžasná hudba. Trochu netradiční, ale přesto výborné dílo!
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Kontrast mezi dospělou a dětskou stránkou filmu mi nepřišel tak výrazný, jak tu ostatní píšou. Vizuál jako vždy u Snyder skvělý, 3D si dovolím tvrdit, že skoro zbytečné. Docela fajn pohádka. Určitě se z toho ale dalo vyždímat víc.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Solidní old school akčňák s pohodovým tempem a vyváženým poměrem akce/humor/napětí. Herci si své party užívají, především John Malkovich se utrhl ze řetězu. Bezva oddychovka. Ale nic víc.