Recenzie (177)
Rocky III (1982)
O kus slabší než dvojka, ale pořád slušný snímek. Mr. T je dobrej pořízek a box je opět solidní.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Svět míří do záhuby.... Z tohodle seriálu mi naskakuje husí kůže.
Taxi (1998)
Přiznám se, francouzský humor moc nemusím, ale u tohodle jsem se slušně bavil. Je to akční, svižné, vtipné. Skvělé jsou zejména narážky na Němce.
RoboCop (1987)
Tak tohle je naprosto úžasná klasika! Vzpomínám si jako dítě na sledování VHS vyblité verze s jednohlasým dabingem, kdy jsem skrze prsty sledoval rozstřílení figuranta při představení ED-209 a měl noční můry ze zmasakrování Murphy ve skladu. Kupodivu ani po letech tenhle úchylně brutální hrdinský old-school snímek moc neztratil.
Rocky II (1979)
První půlka je poměrně nudná a rozvláčená. Že je Rocky blb, už víme dávno, stejně jako to, že jedině box je jeho život. Závěrečný match je ale skvělý, a tak nakonec 4* s odřenýma ušima.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Musím říct, nejlepší německý seriál. Že je to jen za 2 hvězdičky je pak velmi smutným důkazem úrovně německé tvorby. Ale jo, občas to byla sranda, to se musí nechat...
X Factor (2008) (relácia)
Za Zonygův "Hotel California", opravdu povedený cover. Jinak zhruba na úrovni SuperStar.
Ber nebo neber (2007) (relácia)
Blbost, ve které rozhoduje "důvtip a strategie"... Já neberu.
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Jen bych vypíchl pošťáka Ondru, jeho napínání diváků je strhující a vystačilo by na řádný thriller.
Taxík (2008) (relácia)
Jeden z lepších pořadů v českých televizích, který si na něco velkého nehraje, přesto je svěží, originální a zábavný.