Recenzie (624)
Premiér (2019) (seriál)
Samozřejmě, najdou se i slabší epizody, ale celkově to vnímám jako něco nového, svěžího, slabší vtípky střídají ty lepší. Za mě pohodový satirický seriál, u kterého se člověk příjemně pobaví.
Pre moju sestru (2009)
Jednoznačně doporučuju nesledovat! V případě neuposlechnutí výzvy budete litovat!
Zložka 64 (2018)
40 minut času pro odporně nesymaptické detektivy v líně se táhnoucím smradu z Kodaně bylo až přespříliš. Das war eine gigantische scheiße! [Update: Nedalo mi to a dokoukal jsem. Zase tak špatné to nebylo :)]
Green Book (2018)
Intouchables, díl druhý
Klec (2019) (TV film)
Slaboučký scénář prošpikovaný nelogickým chováním téměř všech postav. Upoutala pouze upoutávka, ve které bylo vše poutavé. Další myšlenky nabídnuty nebyly. Zůstaly v kleci.
How It Ends (2018)
Občas se mi zdají sny. Jedu odnikud nikam. Trvá to předlouho, nemá to žádný smysl. Přesto se nevzdávám a jedu. Nikdy nedojedu.
Pátranie (2018)
Holka spadne z kopce. Policistka pro holku nesleze. Nezavolá pomoc. Místo toho utopí auto v jezeře. Holka naštěstí přežije. Byla totiž bouřka. Mno... Snad někdy jindy, jinak. Chození po stopách, které po sobě zanecháváme na sociálních sítích, nabízí větší potenciál. Tohle byl strmý pád z útesu. Bez šance na záchranu.
Baba z ľadu (2017)
Očekávaná nuda, která bavila.
Ženy v behu (2019)
Pokud budu uprimny, tak nikdy jsem se v kine tolik nebavil, tolik jsem neplakal. Zakladem bylo ocekavani podprumerneho bullshitu a z ocekavaneho balastu vylezlo neskutecne vtipne a nevtirave resume. Promite, ja jsem nadsen!
Učiteľka (2016)
Nepříjemné, jednoduché a výborné.