Recenzie (994)
Elvis (2022)
Bohemian Rhapsody bol dokonalý hudobný film s príbehom. Elvis mal nekonzistentný príbeh a sám Elvis, ako som zistil je v zásade výlučne lokálna americká ikona. Preto nepoznám jeho tvorbu len minimálne. A info o plukovníkovi bol zaujímavý bonus. Avšak na 4 hviezdy to nie je.
Útek cez hranice (2020)
Celkom klasický príbeh hrôz, aké sa diali počas vojny všade… Tentokrát však zasadený do zaujímavých reálií a lesov niekde medzi Nórskom a Švédskom. Deti to zahrali v rámci možností celkom dobre. Príjemné pozeranie.
Rande naslepo (2017)
Nesmierne príjemná romantická zábava so sympatickým obsadením. A to, že s Nemecka? Len to potešilo.
Chappie (2015)
Jasné, že to je kompilát niekoľkych už známych motívov z filmov z robotami… Ale v zásade som sa bavil, takže to cieľ primárne splnilo.
Princezná Nevesta (1987)
Stará dobrá rozprávka zo všetkým, čo dobrý príbeh potrebuje. Akurát Westley si mohol odpustiť tie priblblé fúziky :)
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Nejako sa to príliš rozvetvilo a začalo byť až moc neprehľadné. Linka v ríši zla u rusákov bola zbytočne naťahovaná. Mali oslobodiť Davida Harbour-a a páliť domov :) Ostatné celkom dávalo zmysel, akurát určite netreba pridávať piatu sériu. Čakať zase 2 roky??? Načo. Len aby bolo väčší zisk... Ale atmosféru seriál má stále výbornú a napriek tomu, že tam sú motívy snáď zo všetkého dobrého, čo za posledných 40 rokov vzniklo... a možno práve kvôli tomu?
Cesta kolem světa (2020)
Nepozerateľný nezmysel!
Ozveny mŕtvych (1999)
Ľahko nadpriemerná ducharina, hlavne vďaka Kevinovi. A aj malý to zahral skvele.
Pasažieri (2016)
Originálne romanticko-dramatické sci-fi, ktoré si rád pozriem kedykoľvek… sympatickí herci a krásna scénografia plus úchvatné “výlety” do vesmíru… Super
Pomsta (1975) (TV film)
Srandovná dobová komédijka o vzťahoch… Ivan Mistrik s tou svojou top slovenčinou