Recenzie (154)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Skvělý Arnold, skvělé triky! A navíc jedna z mála dvojek lepších než jednička. Jenže mě prostě Terminátor nikdy neuchvátil. Dříve, ani dnes.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Poprvé jsem tento film viděl na své malé televizi na kolejní pokoji, kam jsem se v noci vrátil. Tuším, že jej tenkrát vysílala ČT2 zřejmě v rámci některého ze svých filmových klubů. Už tehdy mě oslovil svým silným a chytlavým příběhem i dobrým hereckým obsazením. Přesto všechno si myslím, že je tento snímek nejpřeceňovanějším filmem, co znám. :) Nic, shledávám své předchozí hodnocení jako blábol. Tenhle film si bezpochyby 5 hvězdiček zaslouží!
Mazaný Filip (2003)
Bezpochyby nejzábavnější snímek jaký jsem od některého z českých autorů viděl.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Tak s touhle partičkou jsem se setkal poměrně náhodně. Myslím, že jsem ji objevil jako poznámku u stavu na ICQ jedné kamarádky. Od té doby pravidelně hltám každý nový díl a sám jsem infikoval nemalý počet dalších nadšených konzumentů. Některé díly jsou určitě zajímavější, některé vtipnější, jiné posouvají zásadně hlavní dějovou linku a jiné jsou zas jen zábavnou odbočkou, nicméně se zdá, že ani v půli čtvrté série nedochází Tedovi, Robin, Barneymu, Lilly a Marshallovi dech. Zkrátka nikdy jsem nečekal, že někdo sesadí Přátele z vrcholu mého seriálového žebříčku, ale stalo se...It's gonna be legen...wait for it...dary!