Posledné recenzie (10)
Katyň (2007)
Bezpochyby silný námět, ovšem jeho ztvárnění je slabší. Děj je často nudný, předvídatelný a přijde mi, že je postaven de facto na finální části, kde je dosti silně zobrazen samotný masakr. To jediné se vám bude nějakou dobu vrtat hlavou. Slabší 3*
Choď a pozeraj sa (1985)
Syrovost, drsná atmosféra, odporná, odpuzující a šokující pravda o válce a, což je na tom všem asi to nejhorší, uvědomění si, že to vše se skutečně odehrávalo. Jeden z mála sovětských filmů, který konečně pojal válku i z této stránky, což je vlastní spíše těm západním tvůrcům, a povedlo se to opravdu na jedničku. Navíc jsem neměl pocit, že by mi film navazoval nějakou ideu, myšlenku - všechno je ponecháno divákovi. Jinak věřím, že by se film určitě obešel bez určitých scén a pasáží. 85
Kocka 2: Hyperkocka (2002)
A jeje, po skvělé jedničce to šlo rapidně dolů... škoda, asi je to fakt prokletí těch dvojek nebo co. Sice ten základ je tam stále patrný, ale všechny ty super hyper turbo vymoženosti dělají svoje - já jim totiž přestal věřit, přišlo mi to přetažený za vlasy. V jedničce (vlastně i v 0) se to dá alespoň technicky a fyzicky vysvětlit, všechno se více či méně skutečně zakládá na fyzice a chemii, kdežto tady už je to přeci jenom postavené jen a jen na efekt. Přesto musím říct, že jsem se bavil, ovšem na jedničku se podívám opravdu radši.