Recenzie (2 047)
Apokalypsa: Posledný deň Zeme (2010) (TV film)
Kdyby se to aspoň nebralo tak vážně... fakt sračka.
V pavúčej sieti (2007) (TV film)
Extrémně kreténské.
Sokolovo (1974)
Bolševická agitka jak hrom, pochopitelně, ale s pěknou výpravou a dobře trefenými herci. Gottwald, Frank a Heydrich si byli fakt podobní.
Tajuplný ostrov (2012)
Film ve kterém je špatně úplně všechno.
Väznica Fortress (1999)
Standardní akční sci-fi film, kterému bych možná dal i tři hvězdičky, kdyby ovšem Lambert nelítal vesmírným vzduchoprázdnem bez skafandru jen se zadrženým dechem. To prostě NE.
Stopy zločinu: Velká rána (1983) (TV film)
Pitaval - the movie.
Tvrdé zúčtovanie (2004)
Stojí za vidění už jen kvůli spoustě pěkných záběrů na IL-76 a Su-27. Bylo mezi nimi určitě i pár počítačových, ale nebylo to vůbec poznat a všechno působilo fakt realisticky.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Jedna za skvělé masky a jedna za sexy Fairuzu Balk. No a jedna navrch za film samotný, nebyla to až zas taková tragédie a hodnocení odpady si to fakt nezaslouží.
Horúce strely (1991)
"Ježišikriste, vrátili se!" - nejlepší hláška filmu.
Štaflík a Špagetka (1971) (seriál)
Vraní ekvivalent SuperMufa je supr. Mimochodem skvělá charakteristická Celbova hudba.