Recenzie (13)
Čierny Tulipán (1964)
V 80. letech často vysíláno v tehdejší ČST, viděl jsem v dětství asi 4x a společně s Černým korzárem jeden z mých nejoblíbenějších dětských hrdinů. Klasický francouzský dobrodružný film, okořeněný mladým krasavcem Delonem v nejlepší kondici, dokonce v dvojroli. Vivat Voltaire a Rousseau !
V máji si rob, čo chceš (2015)
Francouzi jsou mistři komedií z WWII, ale toto pojetí bylo v hodně věcech úplně jiné, nové, poměrně neznámá část historie ( stěhování obyvatelstva ze severu na jih) Francie po napadení Německem v komornějším až TV pojetí.
Posledné preteky (2022)
Konečně český film bez trapných sexuálních scén a přihlouplého humoru. Zima a hory to já můžu. Hezké.
Depeche Mode: Ghosts Again (2023) (hudobný videoklip)
Píseň i klip velmi podařené a pro mě největší příjemné překvapení DM od SOFAD, 1993.
Liečiteľ (2013)
Pěkná podívaná, stylem vyprávění mi připomíná dobrodružné filmy 60-80 let. A to byla zlatá doba výpravně-historického dobrodružného filmu.
Orlie pero (1979)
Viděl jsem kdysi dokonce 2x v kině v první polovině 80 let. Spíše lyrický než výpravný dobrodružný film. Krásná příroda, jednodušší děj. Hezké.
Super 8 (2011)
Nebylo to špatné, parádní ranně osmdesátková atmosféra. Škoda toho trochu slabšího konce, mohlo to zůstat otevřené.
Psie popoludnie (1975)
Režisér jakoby se nemohl rozhodnout jestli chtěl točit komedii nebo drama. Jinak ale skvělí herci, a z tohoto filmu čerpali tvůrci komedie Bezva finta s Belmondem.
Muzzikanti (2017)
Jedna * za krásné exteriéry Jablunkovska.
Počiatok (2010)
Překombinované a tak přechytralé, ale pro mládež trendy. Jednou vidět ( a pak zapomenout) bohatě stačí.....