Recenzie (1 231)
Spoušť (2021)
Celkem rychle jsem si to spojil s crawlspace ale musím přiznat, že začátek byl velmi podařený. Člověk trošku přemýšlí jestli jde o duchokravinu nebo amerikokravinu. Tak či onak bych to nezavrhoval a hlavní psycho kráska je fakt kráska i když ta její ségra...no co vám budu povídat
Stánek s polibky 3 (2021)
Takové milé pokračování líbacího stánku bez líbacího stánku. Hodně smíchu ale ještě víc pláče. To řvaní mě upřímně dost rozčilovalo, furt tak bulela a bulela a když už nebulela Elle tak někdo jiný. Mimochodem představitelka Elle má na konci filmu krátké vlasy jako kluk což je fakt hnus, ale pravda je, že po celou dobu natáčení nosí paruku a kráté vlasy jsou její pravé. Důvodem je souhra natáčení s seriálem, kvuli kterému si musela nechat oholit hlavu :)
Sweet Girl (2021)
Isabela se mi líbí asi ve většině filmů, kterou jsem s ní zatím viděl. Je krásná, mladá, talentovaná. Ale taky hodně hodně malinkatá, takže věřit, že přepere jednou takového chlapa se moc věřit nedá. Sweet girl i přes to byl pěkný akčnák a krom nahoty tak nechybělo nic co takový akčnák má mít :)
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
Zatím hodnotím jen první serii, která je podle všeho nejslabší. 4 díly poskytnou zajímavý konec, ale slabé první 3 díly. Netflix zatím nabídl jen to, tak uvidíme kam až se dostane.
Asistentka (2019)
Nechápu, že jsem to vydržel do konce. A když tu vidím i 5 hvěždičkové komentáře, nechápu ještě víc.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Jediné co mě bavilo byli opravdovné scény z přátel, proto byl seroš tak vynikající. Možná ještě "modní přehlídka". Bohužel jinak Reunion special byl propadák
Ragnarök – Konec světa - Série 2 (2021) (séria)
Luxusní nápadité pokračování první serie. Norové o severské mytologii ví nejvíce, žádné americké sračky, ale pravý syrový seriál ze srdce jelena :) kdo viděl pochopí. Nejoblíbenější seriál poslední doby a opravdu je z čeho vybírat. Těším se na 3 serii
Bloodshot: Supervojak (2020)
Vlastně je to takovy univerzální voják (Universal Soldier (1992) ) jen s novou technologií. Nijak zlášť to neohromí, ale celkem zajímavé. Vin Disel není v žádných filmech moc dobrej herec, ale jeho kolgyňka je rozhodně koukatelná takže celkem fajn :) stojí za to vidět ano, víckát opakovat ? určitě ne
Cesta späť (2020)
Já teda půjdu asi proti většině a i když jsem B. Affleca nikdy moc jako herce nebral, vypadá to, že dospěl. The Way Back není nic co by jste už neviděli ani nečekali. Je to naprosto klasický příběh s ne úplně jasným koncem, ale i tak musím říct, že mě to bavilo. A o tom to je
Sexify (2021) (seriál)
Dobře se koukalo na jednu z hlavních představitelek. Ale aplikace, která funguje na základě, 2 minuty se někdomu dívejte do očí a je to asi nebude moc úspěšná :) celkově ale vtipné a dobře koukatelné a místama trapné