Recenzie (1 157)
AZ-kvíz (1997) (relácia)
TV pořad, při kterém si vyzkoušíte, jak jste zdatní ve vědomostech.
Cesta do pekel (2009)
Sin City trochu jinak a dvacetkrát vtipněji. 83%
Duke Nukem (2010)
Jako hraná upoutávka na hru to dopadlo na jedničku. Už aby natočili film. 55%
Román pre ženy (2004)
Z hodnocení vyplývá, že nejsem žena.
Anglický pacient (1996)
Jaktože mezi těmi devíti Oskary neni jeden z Oskarů Ralpha Fiennese? Nechápu. 89%
A-Team: Posledná misia (2010)
Neskonalý počet filmových i herních parodických hlášek a scének smíchaných s lehce nepřehlednou akcí, s perfektním obsazením a skvělou hudbou. Hodnocení? 82%
Kung Fu Panda (2008)
Vtipný a zábavný animák jak má být. 80%
Meat Loaf Live in Dublin (2010) (koncert)
I would do anything for Loaf, but I won't give him less then five stars.
Proroctvo z temnôt (2002)
Doslova hypnotizující, mráz po zádech dělající hororový thriller. Miluju záhady. Motýlí Muž patří k těm, o které se zajímám nejvíce (další UFO, Bermudský trojúhelník, kruhy a znamení v obilí...). O tomto filmu by se dala psát ještě spousta věcí. Težko ale vystihnout to, co jsem právě viděl. Co se týče doporučení, doporučuji pouze těm, jenž "věří" nebo těm, kteří se chtějí vyvarovat účasti velké katastrofy. 88%.... EDIT: Po druhém shlédnutí jsem nevěřil. Ještě větší psycho, než poprvé. Pečlivé sledování každé střechy, stromu a ostatních vyvýšených míst se po tomhle filmu stalo téměř povinností. Nevím, jestli se nato mám koukat potřetí, aby se nedostavila ještě větší paranoia. Něco takového ve mě žádný film ještě snad nikdy nevyvolal. 95%
Haloweenska noc (2007)
Nevím co to bylo za potvoráka s hlavou dýně, ale líbil se mi. Jen škoda, že v tom neměl prsty Burton. Mohl se z toho stát kult. Takhle je to "jen" zábavná hororová legrácka s velice dobrou atmosférou a komickými scénami. 75%