Recenzie (1 157)
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérsky film)
Chudák počítač.
Tenká červená čiara (1998)
Emotivní válečná podívaná s nádhernou hudbou provinutá meditací nad smyslem života. Může tohle fungovat? Zde to funguje. A přímo skvěle.
Neuvěřitelný svět rekordů a kuriozit (2005) (relácia)
Nevěříte?........Veřte.
Dead Island (2011)
Chce to celovečerák!
Zmätok v duši (2009)
"Pick up your crazy heart and give it one more try." Silný film.... opravdu silný. Za málo peněž opravdu hodně muziky. Úžasné herecké výkony (Oskar pro Jeffa více než spravedlivý) a jedna z nejúžasnějších písní všech dob v závěru.
RocknRolla (2008)
K tomuto filmu nemohu napsat nic jiného než -" totální nářez!".
Zajdalen (2003)
Boží!
Princ a pruďas (2011)
" All I want is for you to be a part of this moment. I want you to be gay with me and father. - I don't want to be gay with you two!" Božský parodický fantasy nářez se skvělým soundtrackem. Slovo "fuck" je zde častější než tečka za větou. Pokud vám nevadí vulgarita a Natalie Portman, film doporučuji. Berte všemi deseti. 91%
Wipeout - Súboj národov (2011) (relácia)
Originál lze jen těžko překonat.
Syndrom Nesmělého (2009)
Je to....zajímavé....