Recenzie (132)
Svokra (2014) (relácia)
*Gizka mi ide na nervy. Bolo by to lepšie bez nej, len hlas v pozadí nejakého slovenského herca. Napríklad Marcina.
Interstellar (2014)
najlepší film roku 2014
Unesené (2013)
Z roku 2013 najlepší film
Oggy a šváby (2013)
Dve scény boli fakt dobré, v pôvodnom seriáli ich ale bolo oveľa viac, postavy pozmenené pre normálneho diváka. 4.* pridala scéna z bigbenu.
Amazing Spider-Man (2012)
kúsok slabšie 4*
[REC] 3: Genesis (2012)
Nevadilo mi až tak, že REC 3 nebol natáčaný v štýle jednotky či dvojky, čo mi však veľmi vadilo je necitlivé zaobchádzanie s humorom, na čo som ,pri tomto type filmov, alergický. Film by sa dal rozdeliť na 3 časti ktoré kebyže ohodnotím tak by to bolo 70%, 0%, 60%.
Piraňa 3DD (2012)
Prvá polovica bola úplne o ničom 1*, druhá bola celkom zábavná 4*
Shutter (2004)
Pre mňa osobne rozhodne najstrašidelnejší film aký som videl. Pointa a scény z ktorých som mal aj po pár dňoch stále zimomriavky. Odporúčam pozerať v noci, sám. Peknú noc a sladké sny.
Paul (2011)
3,5*
Hra na skrývačku (2005)
50%