Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Musim dat 5 i pres ty trapny posledni rady, u tohodle sem stravil hodne hodne hodne moc hodin :)
Nezvestní (2004)
Dexter (2006)
Prave jsem dokoukal 4 radu a ten serial je opravdu GENIALNI, vykon Michaela je neuveritelnej, verim mu totalne vsecko a ty jeho vnitrni dialogy proste miluju. Nejlepsi serial soucastnosti !
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
K tomuhle se neda rict nijak nez ze je ten serial AWESOME ! Neil Patrick Harris hraje fakt neuveritelne, bez nej by ten serial nebyl to co je ted.
Hrdinovia (2006)
Prijde mi to, nebo je to dalsi a dalsi radou cim dal tim vetsi nudarna ?
Fringe (2008)
Strasne by me zajimalo kolik z tech kteri hodnotili dvema nebo trema hvezdickama videlo vic jak pet dilu.
Futurama (1999)
FlashForward (2009)
Mestečko South Park (1997)
Kazdej tenhle serial odsuzuje uplne nepochopitelne ! Ze zacatku jsem si taky myslel, ze jde jen o sprosta slova, ale tady jde o svobodu slova o cenzuru a tak ! Opravdu nejoriginalnejsi serial ever ! Vsem doporucuju skouknuti vice dilu, fakt si to musite zamilovat. A Eric Cartman je BUH !
Spartakus (2010)
Pro kazdyho kdo hodnoti dvouma hvezdickama a nize, doporucuju se podivat vic nez na prvni tri dily. Zacatek vypadal lacine, ale stalo se z toho mistrovsky dilo !