Recenzie (214)
Bruno (2009)
Nejvtipnější byl tanec a pěvecký výkon mužského pohlaví :-D. Jinak se mi líbila víc tahle, než původní Boratova image
Bydlení je hra (2004) (relácia)
Pěkný, zábavný a především poučný pořad
Bylo nás šest (1986) (seriál)
Pořad pro vysokoškoláky :-)
Carlitova cesta (1993)
Perfektní kombinace - napětí, akce, romantika i erotika. Film z 99% vděčí za úspěch Al Pacinovi a Seanu Pennovi.
Carmen (2012)
Takto hodnotím kino-verzi; viděla-li bych Carmen naživo, domnívám se, že bych dala plný počet.
Casanova (2005)
Heath Ledger v další pěkné roli.
Cindy (1984)
Težko říci, co na tomto filmu miluji více....hudbu, herecké obsazení nebo Popelčin příběh v moderním pojetí. Řekla bych "Cindy", čili kombinaci absolutně všeho. Další z filmů, který na mě zapůsobil již v raném dětství. Lituji jen, že postrádám toto DVD ve své sbírce...
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Uvidíme, co přinesou další díly...
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
Máte pravdu, je to odpad, ale zase se skvěle bavim a za to musim dát hodnocení vyšší :-D
Čierny dážď (1989)
Že má milovaná filmová hudba "Nick and Massa" je právě z filmu Černý déšť, to mi nikdo neřekl, a tak ještě, že jsem si tuhle filmovou lahůdku nenechala ujít :-)