Recenzie (297)
Carlitova cesta (1993)
Áno Pacino zahral super. Áno zahral dobre aj Penn. Ale to je asi tak všetko. Filmy s mafiánskou tématikou moc nevyhľadávam a na tento som prišiel tak trochu náhodou. Film pri ktorom som sa po uplynutí hodiny pozeral na čas kedy to skončí. For me 3*
Cashback (2006)
Veľmi sa mi páčilo spracovanie filmu kamera, hudba a tiež veľmi pekné predstavy Bena, ktoré má veľa znás.
Cesta do Ameriky (1988)
Jeden z tých lepších filmov nesympatického Murphyho, ktorý mi kazí skoro každý film v ktorom hrá.
C'est Salonique (1981)
Courantove zábery z mesta Thessaloniki v Grécku na Super 8 film. Postprodukcia vcelku zaujímavá, kde menil frekvenciu snímkov a zvuková stopa bola dosť depresívne ladená a tuším som tam stále počul výťah. Podobná tvorba ako T. Matsumoto či T. Ito.
Crash (2004)
Pred pozeraním filmu som mal veľké očakávania a sklamaný som teda nebol ba naopak. Film pri ktorom som sedel ako zarezaný a sledoval s úžasom scénu za scénou. Vo filme sa zišla partia výborných hercov, ktorý ešte viac obohatili tento filmový skvost. Film ktorý je tak rozhádzaný a rozkuskovaný je v skutočnosti pospájaný a jednoduchý. Vo filme mi nevadilo prakticky nič! Tento tip filmov mám rád, čize nemôžem dať nič iné ako plný počet hviezdičiek.
Cujo (1983)
Klasika to možno je, ale strašidelné to vôbec nie. Strašidelnejší ako ten pes je už aj Jack Frost.
Čarodějův učeň (1977)
Ajajaj. Tak to bolo krásne. Karel Zeman natočil hororovú rozprávku, ktorá pohladí dušu. Už po prvých desiatich minútach som vedel, že v tom filme nájdem všetko. Bola tam romantika, desivé scény atď. Jeden z najlepších animovaných filmov.
Černobyľské denníky (2012)
Veľa ľudí sa na tento film tešilo s dôvodu atraktívneho prostredia, ale veľa ľudí bude aj sklamaných. Chernobyl Diaries neponúka vlastne nič. Otrepaní bubuláci čo niesu ani trochu desiví a do polovice filmu, kým sa nedialo nič ma to bavilo. Čudné.. viem. Herecké výkony boli strašne amatérske a ani nestoja za spomenutie v tomto komente. Vlastne už nestojí za spomenutie nič. Veľké sklamanie po veľkom očakávaní1,5*.
Česká spojka (2002)
Nebolo to zlé nebolo to výborné nebolo to na popukanie a nebolo to nudné. Takže 3*.
Čierna kniha (2006)
Trochu inak natočený film o druhej svetovej vojne. Film zabalený do takého komediálneho šatu. Moja obľúbená van Houten ma zase nesklamala a zahrala na jednotku.