Recenzie (525)
O 28 dní... (2002)
První polovina filmu dobrá,pak už je poté...
Lámanou angličtinou (1996)
Docela zajímavý film o střetu hloupých předsudků s novou realitou.Velice zdařile vykreslená vzdálená válka v Jugoslávii.
Tmavomodrý svět (2001)
Tmavomodrý svět se mi líbil,hlavně jeho nemilosrdnost života(válka,lásky,kamarádi,kriminál),ale působil na mě jaksi televizně.
Letec (2004)
Film Letec se mi docela zdá povedený,rozhodně více než předchozí Gangy New Yorku.Pěkný film nic víc-nic míň.Škoda,že Martin už netočí filmy jako Taxikář, Mafiáni,Zuřící býk možná někdy...Bob De Niro je jenom jeden.
Plechový bubienok (1979)
Trochu mi připomíná film Všichni dobří rodáci,možná je to tím jak se podobá proměna doby v nichž se filmy odehrávají - nástup totalit,láska,život a smrt.Považuji za velmi šťastné obsazení hlavního představitele díťetem,z jeho pohledu je to zajímavé.Vřele doporučuji !
Hamburger Hill (1987)
I když nepřináší nic nového,je to velice slušný film z Vietnamské války.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Láska na pozadí Americké občanské války.Slušný film.
Sluneční jas (1999)
Film o lásce a nenávisti,odehrávající se ve 20.století v Maďarsku.Stojí opravdu za to.
Sexuálna rekonštrukcia (2003)
4 1/2.Velice zajímavý film na téma morálka,manipulace s člověkem stojí za zhlédnutí.
Amélia z Montmartru (2001)
Krásná pohádka,která se mi i na podruhe docela líbila.Je to jenom pohádka...