Recenzie (525)
Natěrač (2008) (TV film)
**3/4.
Hrobník (2009) (TV film)
**1/2.
Vlčie diery (1948)
**3/4.
Klient (1994)
**1/2.
Skrotená hora (2005)
****3/4.
Prachy dělaj člověka (2006)
**3/4.
Koniec rozkvetu (1972)
***1/4.
O 28 týždňov (2007)
**1/2.
Gettysburg (1993)
****1/4.
Svědomí Denisy Klánové (2009) (TV film)
***3/4.