Recenzie (64)
Invader ZIM (2001) (seriál)
ultimativny animak ktory ma poriadne pobavil .. najma svojou bizarnostou a svojskym obcas nechutnym humorom :)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
rozhodne lepsie nez jedna .. a skor ako comicsovy film je toto rydze cistokrvne krasne nadesignovane fantasy ..
Hancock (2008)
ked pokasle berg dunu tak ako tento film .. tak mu vsetkych sest herbertovych dielov duny napcham do ..
Hviezdna brána: Návrat (2008)
suprove totalne zakoncenie serialu .. vyborny pre stargate nadstandardny dej, pekne efekty, dobre zahrane .. vsetko tak ako ma byt. sto-krat lepsie ako ark of truth .. vydarene dielko ktore si urcite este par krat pozriem.. celkom ma potesilo ukazanie nejakych starych dobrych postav ako apophis a niektori stari lordi. proste prca film :)
Narnia: Princ Kaspian (2008)
ukrizujte ma ale mne sa to pacilo, rozhodne krajsie a lepsie ako jednotka, trochu mi vadila uplne rovnaka hudba
Wanted (2008)
ja proste nemozem inac
Udalosť (2008)
je mi jasne ze shyamalan chcel spravit film s ekologickym posolstvom .. ale to mohol radsej natocit incovinient truth 2 - the return :) film ma miestami dobru atmosferu a osobne mi nepripadal vobec vtipny vtedy ked nemal .. ale to nic nemeni na tom ze to stalo 60 melonov bez jedineho vizualneho efektu AND THERES NOTHING HAPPENING
Ruiny (2008)
remeslne natocene .. vyborna atmosfera .. len ten pribeh sa mi moc nepacil
Neuveriteľný Hulk (2008)
marvelaci chytili slinu :) po skvelom (ak nie priam najlepsom komixovom sfilmovani) Iron manovi prichadza toho leto dalsia sleha .. nie uplne dokonala.. niektore dialogy mi pripadali strasne hlupe .. ale dobre natocena a zahrana .. Norton smashed Bana ;D
Kmeň Andromeda (2008) (TV film)
Usudzujuc podla prveho dielu je to velmi podareny TV scifi film a dobre sa vyvijajucim dejom. Uvidime co povie druha polovica. Je to pekne natocene, CGI je tiez fajn, scenar je uz trosku horsi ale zachrauju to v pohode herci a cliffhanger nakonci prveho dielu je fakt super.