Recenzie (64)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Nehladal som chyby a ako fanusik hier som si uzival kazdy moment.
V moci diabla (2005)
3.5*
Caprica (2009) (seriál)
Episode 0 : Pilot - *****, Episode 1 : Rebirth - *****, Episode 2 : Reins of a Warerfall - ***, Episode 3 : Gravedancing - *****, Episode 4 : There is Another Sky - *****, Episode 5 : Know the Enemy - ****, Episode 6 : The Imperfections of Memory - *****, Episode 7 : Ghosts in the Machine - *****, Episode 8 : The End of Line - *****
Cesta (2009)
Velmi silny zazitok. Kazdy herec tu zo seba dava vsetko a ustredne duo na cele s Mortensenom ziari v tomto postapokaliptickom sedom svete.
Hore (2009)
Keby som mohol .. dam 6 .. 5 za film + 1 za skvele 3D.
Výnimoční (2009)
nuda
Fanboys (2009)
"Guys ? .. But what if the movie sucks ?"
Monštrá vs. Votrelci (2009)
Nic neda, nic nezoberie.
Vynález (2004)
Ohromny film ktory dokazuje ze netreba vela penazi na skvely film. Pre tych co film nepochopili tak tu je vysvetlenie http://neuwanstein.fw.hu/primer_timeline.html .
Šinseiki Evangelion (1995) (seriál)
Serial mal prvych zhruba 20 dielov nabeh na moje najoblubenejsie anime a potom sa to uplne po**alo. Pokus o hlboku psychologizaciu podla mna absolutne nevysiel a svojou nudou skazil skvely spad serialu. A to ze na konci prakticky nevysvetlia ze o co ide povazujem za klinec do rakvy inac dobre vyzerajucemu serialu ktory sa sice da nazyvat klasikou ale rozhodne nie vysoko-kvalitnym anime.