Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Můj nejoblíbenější seriál u kterého se pořád skvěle bavím. Samozřejmě, že se tam objevují i slabší epizody, ale myslím si, že po celých deset sérií udrželi tvůrci vysoký standart a o stále nové vtipné situace není nouze.
Dexter (2006)
Po 1. sérii: Výborná hlavní postava, dobrá zápletka, skvělý scénář, napětí, ale zároveň žádné zbytečné natahování a originální úvodní znělka = určitě jeden z nejlepších seriálů vůbec, na kterém si velmi snadno vybudujete závislost. Nezbývá než doufat, že si Dexter 2. sérií nezkazí reputaci. Po 2. sérii: Tak druhá řada byla snad ještě lepší než první čili nejvyšší hodnocení naprosto oprávněně zůstává.
Nezvestní (2004)
Stačí se kouknout na pilotní díl a už se nedokážete odtrhnout.. Vynikající seriál, který mě chytil a už nepustil, za celé tři série se neobjevil vyloženě slabý díl, který by nudil. Jen doufám, že se jednou vyřeší to neskutečné množství záhad, jež se neustále vrší a vrší.
Simpsonovci (1989)
První série jsou trochu slabší a mají i trochu méně vzhlednou animaci, ale jakmile se postavičkám pořádně utříbily a ujednotily charaktery, nastala bezvadná zábava. Některé díly jsou sice trochu nepovedené, především ty, které se snaží zbytečně zdůrazňovat správné vlastnosti a trochu moralizují, naproti tomu jiné díly jsou od začátku až do konce naplněny skvělými a originálními nápady. A už jen za to, že tvůrci dokázali být nápadití a vtipní i po tolika sériích si zaslouží nejvyšší hodnocení.
Červený trpaslík (1988)
Nejdřív mě to moc nevzalo, ale naštěstí jsem se nenechala odradit prvním dojmem a brzy pochopila, že je to naprosto geniální seriál plný neskutečných hlášek. Navíc tu není jediný slabý díl, což se u seriálů moc často nevidí.
Sex v meste (1998)
Někomu to může připadat povrchní, ale mně to zkrátka baví..
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Jak miluju Přátele, tak tenhle seriál mi je v tom nejlepším slova smyslu připomněl. Opravdu podařený, vtipný sitcom s postavami, které si musíte zamilovat. Navíc netradiční forma vyprávění a v mnoha dílech skvělá práce s různými, navzájem se doplňujícími a vysvětlujícími časovými liniemi perfektně funguje.
Dr. House (2004)
Je skoro neuvěřitelné, že se v záplavě stále stejných nemocničních seriálů objevila série, která je odlišná, originální, neotřelá a zkrátka tak trochu o něčem jiném. Můžete namítnout, že všechny díly mají prakticky stejný průběh a že celý seriál stojí a padá s ústřední postavou dr.House, ale přesto to báječně funguje.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Hodně ukecaný seriál, který neřeší žádné závažné otázky života a bytí, ale pohodově vypráví o příhodách matky a dcery. Každému to sednout určitě nemusí, ale pro mě velmi solidní zábava.