Recenzie (76)
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Tak z téhle soutěžní záležitosti několika zemí v originálním zábavném formátu jsem byl totálně "vyplesklej" Krásné vzpomínky.
Votrelec 2 (1986)
Pro mě osobně nejlepší vetřelčí film.
Svadobná noc vo Vegas (2008)
Na tomto filmu jsem byl s přítelkyní v kině a naprosto splnil očekávaný účel. Oddychová předvídatelná romantická komedie s Cameron Diaz a Ashtonem Kutcherem v hlavních rolích. Děj svižně ubíhá s úsměvem na rtech za dobré muziky, sem tam se i nasmějete a za 99 minut je po všem. Osobně dávám za 60%
Temný rytier (2008)
Vynikajíci temný snímek. Heath Ledger forever. R.I.P.
Futurama (1999) (seriál)
Sice o fous horší než Simpsonovi ale i tak u mě jasných 5*
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kultovní film od Quentina Tarantina, který se mi vryl pod kůži a bez váhání jsem ho zařadil do mé TOP 10, s božskými hláškami, které když říkaté před lidmi co je neznaji, tak vypadáte jak naprostej magor.