Recenzie (6)
Piata vlna (2016)
Jediný důvod proč jsem ten film dokoukal byla Chloë Grace Moretz, jinak je to EPIC hrozný..
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Moc krásnej film, i když na romantické filmy nekoukám, tak tento je však výjimka a stoji za podívání. Snad každý si menší či větší měrou prožil v těchto útlých letech něco podobného a tak po shlédnutí každý rád zavzpomíná na své dětství a první lásky.
Macík (2012)
Super film, byl jsem na něm s buchtou a smáli jsme se ještě 5 minut po závěrečných titulkách, super super super, lepší jak Pařba v Las Vegas apod.. Drsný humor a ten já prostě miluji!
Tajomstvo bratov MacCannovcov (2003)
Moc hezký film, klidně by mohl mít dvě a půl hodiny, až mi slza ukápla.
Projekt X (2012)
Takovou to párty by chtěl zažít každý, super hudba, super kočky a všude samé kozičky. Dávám 4 hvězdičky, protože je to něco co tu ještě nebyl takto pojato, hlavně tímhle stylem kamery. Může tu každý namítat, že postavy nejsou zajímavé a originální, ale tohle je párty!, to není film o příběhu, je to mega pařba!
Eva (2011)
Dobré melancholické Sci-Fi. Hezké efekty a střídmá budoucnost v citovém podání, není to tak emocionálně hluboké jako A.I. umělá inteligence, ale rozhodně to člověka donutí zamyslet se, jak by se v takové situaci zachoval a co je vlastně lidské. Dávám 4 hvězdičky, protože to mělo hloubku, konečně Sci-Fi s velkým S, protože tu se nejedná pouze o efekty, ale má to příběh o hledání emocí, emocí které člověk nalezne tam, kde by je vůbec nehledal. Jen mám obavy, že spousta lidí tento film nedocení.