Recenzie (373)
Áčko (1997) (relácia)
Když se řekne Áčko - vybaví se mi za: a) skvělá parodie z České sody a teprve za b) zoufalá diskusní trapnost v podání neuvěřitelně nesympatických a lidsky trapných moderátorů kterým dominovala zoufalá Wolfová.
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Klein točí věci jen průměrné a nedotažené do konce - z tohoto vždy vyčnívaly pouze originální trilogie a Dobří holubi. Poslední (opravdu doufejme) Básníci jsou taky takoví, asi jako příliš slabý vývar, který ještě navíc někdo zapomněl dochutit. Najíte se, ale žádná hitparáda to prostě není a davy Vám na to nepůjdou. Což je trochu paradox, protože kvalitativně jsou v kinech navštěvovanější mnohem horší věci. Holt češi raději nejlevnější instantní polívky z Vietnamu - takže jejich koněm je Zdeněk Teplajzník a Nova.
Ako som prežil (2009) (seriál)
Tak o dvě třídy méně povedené Soukromé pasti - chce se říci bezostyšná čínská kopie a podle toho kvalita vypadá
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Bohužel tentokrát už to slušně nejde. Odpad je to jen do té chvíle, než Martincová se Sypalem otevřou huby. Pak se začne dít něco co nemá obdoby. Proboha jak se tomu může někdo smát? Já vydržel sedm strašlivých minut, na více jsem neměl. Tento humus si nezaslouží být ani mezi těmi nejhoršími filmy - toto není žádný film. MIMOCHODEM NA TOMTO SE TOTÁLNĚ A NAVŽDY ZNEMOŽNILA CINEMA - 40% - nechte se tam všichni vyšetřit a začněte psát o něčem čemu rozumíte. Film to rozhodně není
Alica v krajine zázrakov (2010)
O hvězdu lepší než Avatar. Spousta extra herců jako Depka, Bonham-Carter, Rickman, Fry.
Alien vs. Predator: Redemption (2010) (amatérsky film)
Je smutné, že v podstatě toto amaterské dílo fandů lehce předčí scénáristické paskvily AvsP 1+2. Bohužel současná filmová tvorba je tak zparchantělá, že už tomu není pomoci
Alvin a Chipmunkovia 2 (2009)
Dětský film dabovaný severní uherštinou ..... no comment (hlavně když na divokém východě od nás je čeština v jakékoliv tvorbě trestána pokutami). Jediný důvod co mě napadá je ten, že chtěl producent kopírovat realitu v které na Čr pořádají nájezdy laciné dutohlavé zlatokopky (slečinka plastik-romovopíchavá nebo zkusilajsemJardu Volopichová (jak přiléhavé příjmení).
Amadeus (1984)
Střet geniality s průměrností. Miloš Forman se řadí rovněž mezi ty geniální
Anděl na horách (1955)
Jako spousta jiných - i mě tady příjde budovatelské nadšení mnohem tluměnější a neničí tak výrazně celek jako u prvního dílu.
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Potom co jsem viděl všechny díly - edit a 5 hvězdiček. Jednoznačně nejlepší reality show a kuchařský pořad v ČR