Recenzie (36)
Rómeo a Júlia (1968)
Film mě velice nudil... nevydržel jsem se na něj dívat po celou dobu...
Česko hledá SuperStar (2004) (relácia)
Letos to nestojí za nic... První řada byla fajn, ale řekl bych, že další už se konat neměly...
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Ze začátku jsem na tento seriál měl spíše záporný názor (resp. po zhlédnutí prvního dílu), a tak jsem na něj na delší dobu zanevřel. Nedávno jsem se ale dokopal k sehnání některých dalších dílů a zase se mi potvrdilo, že neradno dávat na první, v tomto případě, zhlédnutí... :-) "We are international business-men!" :D
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Skvělé, skvělé, skvělé... Leslie je borec! Film, u kterého se vážně směju celou dobu! :-)
O.C. California (2003) (seriál)
Jedna hvězdička za to, že se to ještě dá vydržet...druhá za krásnou Mischu Barton
Taková normální rodinka (2008)
Čekal jsem od toho mnohem víc, za celý film jsem se zasmál tak jednou. Komedie je silné slovo!
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Nejvíce hvězdiček zasluhuje Peter Boyle :D
Lalola (2007) (seriál)
Viděl jsem pár minut, když jsem projížděl kanály a dávali to na "cool"... tohle jak může někdo splodit, to opravdu nechápu.
Kým nás smrť nerozdelí (2003)
Film mě celkem pobavil, výborná hlavní dvojice Brooks-Douglas, hysterický doktor vs. bláznivý agent. Skvělé hlášky, a skoro bych nepoznal Davida Sucheta, který nezklamal.
Zámena manželiek (2005) (relácia)
Občas se u tohoto pořadu člověk pobaví, ale je to opravdu jen málokdy.