Recenzie (37)
Denník Dity P. (2013) (relácia)
Food porno se vším všudy. Za recepty první hvězdička, za záchvaty smíchu při čtení zdejších komentářů pak druhá :-D
Deadpool (2016)
A zůstaňte až do konce 😉
Má křídla, kdo končí pádem (2015)
Toto byl největší omyl na KVIFF. První diváci odcházeli v první třetině filmu a dobře udělali. Zvláštní cena je zřejmě věnována těm, kteří vydrželi až do konce.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Skvělé! Naprosto bizarní komedie, nutno vidět :)
Insidious: Kapitola 3 (2015)
Trochu zklamání, místy jsem měl pocit, že se dívám na parodii.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Film nezklamal, bohužel jsem se ale bavil u scén, které už byly opravdu neuvěřitelné (zdravím Legolase!), takže to místy trochu zavánělo parodií.
Stratené dievča (2014)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděl. Pohltil mě tak, že jsem se vzpamatoval až v půlce závěrečných titulků. Oceňuju zvraty, kritiku médií, vtipné momenty a hlavně naprosto geniální příběh. Víc není třeba psát, běžte na to do kina!
Darca (2014)
Přehnaná očekávání jsem neměl a první polovina filmu byla naprosto v pohodě. Ovšem druhá půlka a zejména závěrečné putování mi absolutně zkazilo dojem z celého filmu. Takto neuvěřitelný konec jsem opravdu dlouho nezažil, takže za mě škoda času, do kina na to nechoďte...
Agatha Christie's Poirot - Opona (2013) (epizóda)
Konec jak má být
RED 2 (2013)
Akce, vtip, skvělí herci.. Tohle prostě musí fungovat.