Recenzie (59)
Jigeum Uri Hakgyoneun - Episode 11 (2022) (epizóda)
Začátek tohoto dílu pro mě přinesl největší wtf moment :D SPOILER Nam So-ju, otec On-jo, se úspěšně probojoval přes zombíky, následně unikl i armádě, aby se pak sám a bez problémů dostal do areálu školy, kde v klídku našel svoji dceru. A scenáristi to zabijou tím, že ho vzápětí nechaj kousnout zombie na kurtu, kde vážně není přezombíkováno. Achjo. :D
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
Ale jo, mně se to líbilo. Zombie super :D Prostředí školy byla též fajn změna. Seriál sice sem tam nabídl wtf momenty, ale tak co už. Spokojenost však převládá.
Země nezaslíbená (2019)
Film, který jsem navštívila v rámci Dnů evropského filmu 2020. Ouplně jsem na něj zapomněla. Že jsem film viděla, jsem teď zjistila jen náhodou při sundávání lístku z kina z nástěnky :D :D Musela jsem si vygooglit, co to je za snímek. Žel bohu si samozřejmě nepamatuju ani dojmy z filmu.
Temné léto (2019) (seriál)
Nooo.... takový zrychlený TWD :D 1. série byla parádní, to jsem Black Summer hltala u obrazovky a fakt byla zvědavá, jak to bude pokračovat dál (některé scény jsem dost nahlas prožívala, sousedi mě beztak slyšeli :D). 2. série byla teda horší. Jako jo, akce se zombíkama tam byly, ale přišlo mi, že se tam hlavně kecalo a do toho se přimotalo milion postav. Jako takhle, já velice velice ráda zombie a jsem velmi potěšena, když je ve filmu/seriálu pořádná akce, hnusný (=super) zombies a tak. Nezajímají mě "hluboké" rozhovory, jo, psychologie postav, chápu, dokreslení příběhu, ať víme, o co jde, jojo, ale já chcu prostě zombie gore! :D Jinak ještě co se mi líbilo, jak tvůrci vždycky nasnímali příběhy z několika úhlů - jak se hezky prolínaly. To bylo moc fajn. 3, nebo 4 hvězdy? Nakonec dávám 4, ale uvidíme, co třetí řada, možná hodnocení ještě změním.
Pod kožou (2008)
Normálně bych dala tři hvězdy, ale ty nechutný bodliny si zasloužijou hvězdu navíc :D
Môj krvavý Valentín (1981)
Dobrej osumdesátkovej kousek. O chlup lepší než Krvavý Valentýn (2009).
Všechnopárty (2005) (relácia)
Všechnopárty jsem nikdy pravidelně nesledovala, ale čas od času si přehraju rozhovor, když má p. Šíp hosta, který mě zajímá. A za mě dobrý. Asi bych dala 4 hvězdy, ale musím dát 5 :D Jelikož jsem navštívila natáčení a vše probíhalo perfektně, prostě nemohu být objektivní :D A jak na to koukám, pořad je pochopitelně sestříhaný, ale zásahy jsou minimální.
Krvavý Valentín (2009)
Nechápu, že to v létě bude třináct let, co jsem tento kousek viděla v kině (tenkrát bez 3D technologie, naše kino ju nemělo). Od té doby jsem ho snad neviděla, až dosud. Ztotožňuji se s komentářem, který jsem zanechala na horror.cz - ani neurazí, ani nenadchne. Teď dodávám, že občas pokulhávala i logika. A herce, kterým bylo v době natáčení kolem třicítky, teda taky mohli na začátku coby teenagery lépe namaskovat :D A ještě mi zbývá zhlédnout původní Valentýnskou pomstu (1981).
Vrah mého manžela (2014) (TV film)
Je to sice dost průměrnej až podprůměrnej krimi kousek, ale z nějakýcho důvodu mě to bavilo :D Místy mi to připomínalo grotesku.
Sousedství smrti (2018)
Otravní dospěláci, otravný děcko, všichni jak z ochotnického souboru z Horní Dolní :) Můj dojem z filmu nezachránilo ani to, že postavy sledujou v televizi Noc oživlých mrtvol :D