Recenzie (265)
Absolvent (1967)
Dnes som videl Absolventa tretí krát a musím povedať, že sa mi ľúbi stále viac a viac.
Agent v ohrození (2009)
Keď som v priebehu pol hodiny počul miliónty krát IBBC, začal sa mi dvíhať žalúdok. Ďalší slabučký film Clive Owena, ktorý sa ako Titanic rúti na dno Mariánskej priekopy plnej zabudnutých hercov.* za Naomi Watts.
Ahreumdabda (2008)
Príbeh mladej ženy, ktorej vlastná krása je na obtiaž, spejúci k tragickému koncu.
Ako som prežil toto leto (2010)
Inak to nevidím, len že obaja boli ožiarení už na začiatku filmu, lebo ako idioti sa nemohli chovať len tak pre nič za nič.
Aloys (2016)
Po 55 minúte to išlo dolu kopcom. :-(
Amarufi: Megami no hôshû (2009)
Od polovice filmu neskutočná nuda.
Američan (2010)
Na toho Clooneyho sa dá stále pozerať, aj keď hrá vo filme na figu borovú.
Amorosa Soledad (2008)
Ktorý idiot napísal, že to je komédia?!
Anjeli a démoni (2009)
Dvojhodinové nudné behanie po vatikánskych kostoloch, kde Robertovi Langdonovi stačí jeden pohľad, aby vyriešil všetky záhady medzi nebom a zemou. Od polovice filmu je jasné, kto za všetkým stojí a len tak mimochodom - bomba vybuchnutá nad povrchom zeme má ničivejšiu silu ako na zemi. A ešte niečo.Vittoria (Ayelet Zurer) sa v celom filme len motá pod nohami Hanksovi a je tam úplne zbytočná.
Apartmá v Kalifornii (1978)
Neskutočne mi tam vadili tí pošahanci, čo stále padali, búrali, bili sa a otravovali, keď boli na scéne. Bola by to skvélá dráma.