Posledné recenzie (282)
Podozrenie (2022) (seriál)
Neskutočne mrazivá atmosféra a Český lev za najlepšiu herečku pre Kláru Melíškovú za mňa určite právom. Postavu zahrala tak presvedčivo, až mám pocit, že som na nej počas celých 3 dielov nevidel, čo i len náznak úsmevu. Každopádne nebojím sa povedať, že jedna z najlepších mini-sérií z produkcie Českej televízie vôbec. Veľmi mi to pripomínalo Poľskú tvorbu, ktorá je v takýchto dielach vynikajúca a neuveriteľne vykresľuje atmosféru...
Šlápni na to (2014)
Nórska kombinácia Need for Speed a Fast & Furious so škandinávskou dávkou humoru, skvelých áut a krásnych žien. Som prekvapený, že konzervatívny Nóri sa vedia takto odviazať. Dojazd na Nordkapp bol krásny a veľmi mi inicioval spomínané Need for Speed. "There are only two people in Norway who can make that jump, and you are not one of them..."
Naqoyqatsi (2002)
Godfrey Reggio a jeho záverečná časť Qatsi trilógie sa ma osobne dotkla najmenej. Akosi som sa nevedel zmieriť s tým pretechnizovaným počítačovým vizuálom a niekedy som sa cítil ako na drogách. Hudba od Philipa Glassa je napriek tomu stále úžasná...