Recenzie (119)
Je to len koniec sveta (2016)
Super úvodní píseň, skvělé herecké výkony.Neustálé koktání všech postav, co mě už pak vážně rozčilovalo (všichni se snaží pořád něco říkat a nikdo skoro nic neřekne), neustálé 'znásilňování' diváka hudbou.. na to, že jsem se na to ve Varech těšila asi nejvíc, to bylo zklamání..
Malá sokolnice (2016)
Viděno ve Varech. Bylo to na 4* - ale po filmu následovala diskuze, která ještě jednu hvězdu přidala :)
Ztrácení (2014)
Film nestojí za nic... ale Arya fakt umí :)
V pasti (2014) (študentský film)
Viděno ve Student Agency. Námět se mi zdál super, bohužel zahráno hrozně amatérsky.. bod ubírám i za použití hudby z Requiem za sen, který mi přišlo jako zoufalý pokus vyvolat emoce..
Stávka na neistotu (2015)
Tohle prostě není téma, co by mě bavilo a zajímalo ...to že jediné slovo, kterému jsem tam jakžtakž rozuměla, byla 'hypotéka', mě neopravňuje dát míň než 3..
Lovec jeleňov (1978)
Hodně jsem se rozhodovala mezi 4* a 5*... nakonec po přečtení tentokrát opravdu zajímavých zajímavostí udělují plný počet
Ohnivé vozy (1981)
Někdy tomu dám ještě jednu šanci... ale jinak to prostě nebyl můj šálek čaje, trochu moc postav (napodruhý už v nich snad přestanu mít zmatek) a někdy jsem měla dojem, že tam jde víc o náboženství než o sport...
Tom Jones (1963)
Pokud by to nebyl film, který vyhrál Oscara, tak bych byla možná mírnější...ale byl to zatím jeden z nejslabších výherců..
Čo sme komu urobili? (2014)
Očekávání byla příliš vysoká..
Popelka (2015) (relácia)
Ten 'stylista' je na tom to nejhorší - resp. jeho pokusy o zábavné vsuvky... nakupování oblečení miluju, ale určitě bych se za teoretických 20 tisíc nenechala ztrapnit jako všechny účastnice, co si tam hrajou na profesionální poradkyně a stylistky..