Recenzie (119)
Jak se dožít stovky: Tajemství modrých zón (2023) (seriál)
Jak jednoduché. Jak složité. Ale vlastně jednoduché.
Žena za pultom (1977) (seriál)
Musela jsem zvednout hodnocení na 4* - výkon Hany Maciuchové je zřejmě ten nejlepší co jsem na českém poli viděla. Každá scéna s ní je neuvěřitelně uvěřitelná.
Mistři drinků (2022) (relácia)
SPOILER! Teď jsem dokoukala finále a naprosto souhlasím s AlfaNumerO... I když vzhledem k tomu, že v každým díle někdo mluvil o tom, jak je důležitý, aby se začaly brát černošský barmanky ve světě vážně (někdy už mám pocit, že se za to ti lidi schovávají), mě to vlastně tak překvapit nemuselo.
Barák (2022)
Něco mezi temnou stranou W. Andersona a "Aronofskym!". Za mě asi nejslabší byla kupodivu první část (možná tím, že byla nejvíc průhledná - nebo i tady něco přehlížím?)
Loki (2021) (seriál)
Zábavné, ale tahle romantická verze Lokiho mi moc neseděla..
Irena Kačírková a Josef Bek: Dáme si do bytu (1958) (hudobný videoklip)
Když se sestěhuje Martin Kabát a princezna Drahomíra.
Krtko a robot (1995)
Nějak jsem nemohla uvěřit tomu, jak to skončilo - pořád jsem čekala, že je zachrání.
Love, Death & Robots - Alternativní historie (2019) (epizóda)
Gluugsnergluug ♥
Ruby Sparksová (2012)
Když se v paralelním světě setká Hank ze Swiss Army Man a Emily z The Big Sick :)
Pidiobři 3D (2014)
Odteď si při úspěchu budu už jen těžko dostávat z hlavy křeččí vytí..