Recenzie (238)
Eurotrip (2004)
Jedna z hooodně mála povedených teenagerovských komedií.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Neuvěřitelná chujovina, tisíckrát omýlané téma a srdcervoucí smrt na konci.
VyVolení (2005) (relácia)
První sérii jsem sledoval, druhou tak do půlky a třetí vůbec. Globálně vzato jedna hvězdička, díky první sérii.
Osobný strážca (1992)
Hezký film, ale tak na jedno podívání.
Nech žijú duchovia! (1977)
Vcelku zábavný film, ale tak na jedno podívání.
...a zase ta Lucie! (1983)
Když jsem byl malý, tak se mi to líbilo. Teď už ne. Není to špatný film, ale už mě ničím nezajímá.
Ahoj sídliště (1987) (seriál)
Znám důvěrně Steklačovy příběhy o Boříkovi. Tohle je naprosto příšerně zfušované televizní ztvárnění. Příběh na nic, herci taky. A příběh přitom v sobě skýtá tolik možností realizace.
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
Takový neduživý a nezáživný seriál.
Kitaro (2007)
Opičí král po padesáti letech :) Hovadina první třídy, jednu hvězdičku dávám za tu japonku, už nevím, jak se jmenovala.
Vojna gangstrov (2007)
Nudné, nezáživné, tuctové