Recenzie (319)
Fringe (2008) (seriál)
4. série nám teď trošku tápe, no snad se zvedneme a popojedeme v tom skvělém tempu, které jsme nastavili v první sérce, co ty na to, Džejdžeji?:)
Futurama (1999) (seriál)
cože?! Já ještě nehodnotila Futuramu? Škandál! Každopádně je to můj každodenní večerníček, na který nedám dopustit. A myslím, že ho mám snad ještě radši než 'Simpsny':-)
G.I. Joe (2009)
K uzoufání špatné... měla jsem pocit, že scénárista byl při psaní na kokainu:-)
Gossip Girl (2007) (seriál)
přestalo mě to bavit uprostřed druhé série...
Gothika (2003)
Tam za to stojí snad jen ta písnička... která se tam stejně nehodí:D
Great Expectations (1999) (TV film)
Knižní předlohy se to tak nějak drží, nedrží, ale rozhodně stojí za vidění. Justine Waddell a Ioan Gruffud ztvárňují Estellu a Pipa skvěle.:-)
Green Lantern (2011)
Nakonec to nebyl takový průser jaký jsem čekala podle nejrůznějších recenzí...:-)
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Kurt je patřičně slizký, ale jistě si nejednou řekne, že s těmahle holkama si teda začínat neměl.:-) Zoe as herself předvedla, čemu se říká kaskadérský job:-)
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Planet Terror se mi líbila mnohem víc než Tarantinům příspěvek do Grindhouse. Byla to lahůdka, úchylnost a pitomost zároveň. Prostě skvělá pocta 'žánru':-)))
H+ (2011) (seriál)
Dala bych tomu čtyři, ale ta webseriálová forma tomu hodně škodí...