Recenzie (319)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Aneb pomuchlejme se s americkou vlajkou.... brrrrr
Červená Čiapočka (2011)
dva a půl... ani nevím, co k tomu napsat... bylo to takové podivně rozplizlé:-)
Green Lantern (2011)
Nakonec to nebyl takový průser jaký jsem čekala podle nejrůznějších recenzí...:-)
H+ (2011) (seriál)
Dala bych tomu čtyři, ale ta webseriálová forma tomu hodně škodí...
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Těch pět je asi z nostalgie:) Bylo tam plno věcí jinak než v knize, některé mi připadaly vyloženě špatně a přišlo mi, že to mění úplně celé vyznění toho, co Rowling napsala. Jinak to ale byla skvělá jízda plná akce. A poznámka na konec: Helena Bonham Carter je prostě skvělá herečka... její Hermiona byla dokonalá:) A heč, byla jsem na tom ve 2D a v originálním znění, tomu se nic nevyrovná;-)
Hlavne nezáväzne (2011)
Maximálně dva a půl. Je to průměrná romanťárna, která je příliš protahovaná.
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Oh my! Holy mother******:D Hodnotím až po zhlédnutí třetího dílu, ve kterém mě tvůrci nepřestávali překvapovat. Doufám, že to takhle bude pokračovat.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po prvních třech dílech jsem bez komentáře hodila pět hvězd. Po skončení první série si za tím stojím. Snad žádný film/seriál ve mně ještě nedokázal vyvolat tak silné emoce (prostě se mi příčí pár postav, a když je vidím na plátně, vážně se mi otvírá kudla v kapse:D).
Jana Eyrová (2011)
Zamilovala jsem se do Michaela Fassbendera. A ano, už slyším KevSpu, jak mi nadává, že mi to teda trvalo.:-)) A sama se tomu divím. A vůbec se nedivím Mie Wasikowske.:D
Kráska a zviera (2011)
Opravdu netuším, jaké pohnutí smyslů mě dohnalo ke sledování tohohle (a vlastně i dokoukání). Aha, prvotně to byla účast Neil Patricka Harrise... a ne, ani on to nepozvedl. Přesto mu dávám hvězdičku, protože je i tak jediným světlým místem... bohužel, protože ten námět by se určitě dal zpracovat kvalitně.