Recenzie (353)
Agent Cody Banks (2003)
No bylo mi zle, nevím co víc dodat. Příšerný film s příšerným hercem v hlavní roli a příšerným scénářem... Za takovýhle věci by se neměli vyhazovat peníze...
Ajťáci (2006) (seriál)
Klasický britský sitcom, který i přes své předchůdce může stále nabídnout výborný britský humor.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Moc pěkný animák, dost netypický pro dreamworks, ale povedl se. 80%
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Často se porovnává s Přáteli, ale to je jako srovnávat Kobru 11 s Twin Peaks. Mother je určitě originálnější a jen tak neomrzí. Jedná se o pohodový, vtipný a hlavně nápaditý seriál, kterýmu ještě pár let potrvá, než se zkazí a omeje jako Přátelé.
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Pro mě rozhodně nejlepší Spencerhillovka vůbec... Plné typicky jejich vtipů, dokonalých rvaček (balonková party) a honiček (motorky v lese)... Pro fanoušky týhle dvojce jasná povinnost... 90%
Ali G Indahouse (2002)
Film celkově nestojí za nic, ale začátek bezvadnej a chvilkový tupení rovnokšilťáckejch kumpánu opravdu stálo za to...
Amores perros (2000)
Určitě skvělý film, ale měl jsem pořád nutkání ho přirovnávat k novějším 21gramům... Takže nakonec silnější 4*...
Andalúzsky pes (1929)
Nechápu, nestíhám, nerozumím, nevím na co jsem to koukal... Ale to po mě snad surrealističtí tvůrci chtějí, ne? Každopádně po dlouhé době nemůžu dostat z hlavy ruku prolezlou mravenci, rozřízlé oko, klavír s oslem a tu úžasnou hudbu, která mě tím chaosem provázela...
Apocalypto (2006)
Většína lidí tenhle film odsuzuje na základě Umučení Krista... Ale to je velký omyl a velká škoda... Ano Mel opět vsází na to, že film bude účinnější, když mu nikdo nebude rozumět a muset luštit titulky, ale i tak se tady jedná o dojemný a napínavý příběh z nám zcela neznámého prostředí... Mel Gibson si moc a moc polepšil... 80%
Arizonský sen (1993)
hodně dobré čtyři hvězdy, ale na pět mě to příliš nezaujalo... Každopádně Kusturica s Deppem k sobě sedli... 80%