Recenzie (286)
Agentka budúcnosti (2017)
Narovinu... nedokoukal jsem. Z toho co jsem viděl: krásný příklad toho, co si v nejhorším případě představíte pod pojmem "poameričtěná verze". Kdyby v tom filmu nebyly naprosto žádné dialogy a musel bych si je všechny jen domýšlet a představovat, bude to docela dobrej film.
Jessica Jones (2015) (seriál)
Jen se dívejte dál :) První 2-3 díly vynikající, ale postupně se z toho vyklube taková překombinovaná, nudná, sebeparodující sracka. Scénáristům se to rozpadne pod rukama a to nejenom proto, že dějově to má max na 6 epizod.
DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (2015)
K tomu není ani co napsat. Sice to nenaštve jako Batman a syn, ale měl jsem to chuť vypnout po deseti minutách. Taková War je o dvě třídy jinde a to jsem z ní taky nebyl moc odvařen, ale jejích prvních 20 minut je super. Tady... nic.. ale vůbec nic.. čekáte zbytečně, vypněte to.
Batman: Záhada Batwoman (2003)
Devadesátkový styl je jedině plus a to nemyslím jen animaci, ale styl a pojetí celkově. Znovu se na to asi nepodívám, ale jako jednohubka to funguje výborně. Ta 4* navíc je sexy Batwoma(e)n (přítelkyně odjela na dlouho pryč... asi mi už hrabe) a za to, jak jsem se stejně jako Batman, nechal dlouho vodit za nos.
Herkules (2014)
Ale jo.. Bylo to sice hloupé až na půdu, ale nebralo se to vůbec vážně, občas nějaký záběr potěšil, semtam přišel i vtipný moment a Rock je machr.
Batman pokračuje: Návrat Jokera (2000)
Místy dost drsná podívaná (vzpomínky) v průměrném příběhu s místy podprůměrnými twisty. Škoda
Liga spravedlivých: Válka (2014)
Kupodivu zde platí, čím je ve scéně méně akce, tím líp. A to je u film s názvem WAR je trochu problém. Nejedná se však o špatný film. Ve zkratce je to něco mezi The Flashpoint Paradox (*4) a Zánikem (*3). Do invaze film šlape výborně, je tam skvělá akce, vtipné gagy i dialogy a celé se to velmi zajímavě rozbíhá, ale postupně se dostaneme do takové rutiny, která už tolik nebaví. Film má JENOM 79 minut a soubojů s Darkseidem je tam několik a všechny jsou prakticky stejné a svým opakováním nezajímavé. PS: Batman rulles!
Necessary Evil: Super-Villains of DC Comics (2013)
Mám tyhle dokumenty rád, problém je, že se většinou člověk nedozví nic moc nového a všichni dokola opakují to stejné, ale hezky se na to dívá. Jestli však chcete víc, než si oprášit vědomosti, zkrátit volnou chvíli a dozvědět se o nějaké postavě, o které jste nikdy neslyšeli (dozvíte se jen jméno a jak vypadá), tohle není to, co hledáte.
Mŕtvy muž prichádza (1995)
Někdy v půlce mi došlo, že to hrozně nefunguje. Jako by jste sledovali Tropickou boři nebo nějakou parodii a tam tohle zmiňévali jako to "top" drama. Dialogy bolely. Tohle ne, jen těsně to udrželo 2 hvězdy.
Frajeri vo Vegas (2013)
Tento film je jako moc dobrý koktejl. Přijdete na akci, začnete ho pít, chutná dobře, ale neopijete se ani se trochu nelíznete... Proto piju pivo.