Recenzie (188)
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Takovej zpívající Chip a Dale ve třech... Příběh jednoduchý,akorát tak pro děti, což už ale já bohužel nejsem.
Aquaman (2018)
Hvězda navíc za takové překvapení od DC, že jejich komiksově nejloserovější charakter ("he sucks underwater") má zatím ten nejlepší film z daného univerza. PS: Pomineme fakt, že je to tím brnkáním na kinda-Marvel notu.
Assassin’s Creed (2016)
Stejně jako u Snowmana tamnímu hodnocení prostě nerozumím. Mirka Spáčilová infection, nebo co.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Jedna hvězda za Alaina Delona, jinak to bylo opravdu velmi trapné, bohužel ne vtipné. " Caesar nestárne, jen zraje. Vlasy nešednou, pouze více září. Caesar je nesmrtelný, je věčný. Caesar všeho dosáhl a dobyl, je to gepard i samuraj. Nikomu nic nedluží, ani Rockovi a jeho bratrům, ani sicilskému klanu. Caesar je ze vznešeného rodu. Ostatně Caesara za nejlepšího císaře dostal Caesar. Ave já!"
Bastardi (2010)
Stačily mi ukázky. Nikdy ten film nechci vidět. Za genereci dnešních fracků se stydím, a eště tak s nima budu ztrácet čas čuměním na film o tom, jak jsou zvráceně zlí. Fuj.
Battle Royale (2000)
Miluju navzájem se mydlící japončíky, ale nejlepší byl prostě Masanobu Ando, protože jeho jedinýho to opravdu bavilo.
Bobule (2008)
Jak to tu tak vidím, hodnocení filmu se periodicky opakuje v tomto schématu: Moraváci - * , Pražáci-****. Kurňa šopa a já su z Kyjova.
Bojová loď (2012)
Hvězda za krásný vizuál, jinak je to neskutečná hňupovina od scénáře přes soundtrack až po moje tak "oblíbené" zpomalené záběry, které by měly být trestné. Nechápu, že se tomuto počinu upsalo tolik skvělých herců. Po dlouhé době souhlasím s komentářem Tsunami_X.
Bojovník (2015)
Objektivně 4*, jednu ale přidávám za Rocky atmosféru, kterou jsem zrovna potřebovala a díky Superpero jsem byla připravena přeskočit pasáže s nepochopitelně nenávidějící dcerou, a tedy jsem byla ušetřená vytočení se.
Bostonské zločiny (2004) (seriál)
Můj ranní chléb, když mám školu na 10.