Recenzie (52)
Traja mušketieri (2011)
Dumas že se obrací v hrobě? Jedině smíchy po tom, co spatří Orlanda.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Chtěl jsem dát i tu 4 hvězdu za tu parádní námořní bitvu, ale po třech dnech to nějak vyšumělo...
Colombiana (2011)
Jean Reno už není nejmladší, tak neblbněte a natočte dvojku Leona. Tímhle akorát ztrácíme čas...
Zahřívací kolo (2006)
Absolutně, subjektivně zabarvené hodnocení, jehož důvod neprozradím.
Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)
Z popela dohasínajícího léta se vynořil drahokam. Škoda, že je to tak krátké!!!!
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Howardovy fanoušci opět nic pro nás. Nispel to opět nezvládl, scénář, i když přepsaný, tupější než ten původní a Momoa? Slabota. Jsem zklamán a zase jsem přemýšlel, proč nejde v kině vracet vstupné...
DOA: Na život a na smrť (2006)
No proč asi...
The Runaways (2010)
Film o The Runaways ze kterého vyštípete úlohy Sandy West a Lity Ford?! To se neodpouští.
Kancl (2005) (seriál)
Já mám radši anglickou...
Gran Torino (2008)
Úžasná věc.