Recenzie (30)
Lucy (2014)
Odporná vykrádačka bez nápadu a bez jakékoliv soudnosti. Asi nejhorší film, který jsem kdy viděl. Lepší si vypíchnout oči rezavou tyčí a zasypat pytlíkem posypový soli, než na to koukat znovu...
My sme Millerovci (2013)
Nenáročná komedie, která nepřekvapí, ale docela dobře pobaví. 3* za Garáž Klacků!
Koyaanisqatsi (1982)
Dokonalá obrazová symfonie s hudbou, která vás vytrhne z téhle ____ (doplňte si) reality.
Oggy a šváby (2013)
Ze začátku to mělo odpych a byla to fakt zábava. Ale ve druhé půlce jsem bohužel usnul a to se mi v kině ještě nestalo. Nevím jestli je to tím, že sem zvyklej usínat u animáků, nebo tím příběhem, každopádně tím pro mě byl zážitek jaksi slabší :-D
Křižovatky života (2013) (relácia)
Největší hnůj, kterej sem kdy v životě viděl. Tak smutný, až je to docela sranda.
G.I. Joe (2009)
Verze s českým dabingem je takřka nekoukatelná. Naprostá tragédie....
Iron Sky (2012)
Tři hvězdy ale spíše za nápad a za fakt, že jsem se moc těšil. Výsledek je bohužel poněkud slabý. Pár dobrých vtipů (Severní Korea :-) ) a zajímavý vizuál, ale na druhou stranu spousta nesmyslů a chvil, ve kterých jen nevěřícně kroutíte hlavou. Velká škoda, šlo z toho dostat mnohem víc. Za zhlédnutí bez větších očekávání ale stojí.
Smrtící víkend (2001) (TV film)
Tragédie....
Román pre mužov (2010)
Ať si říká kdo chce co chce, já se bavil! Nešel jsem do kina na hluboký snímek, po kterém bych 3 dny nespal a přemýšlel. Šel jsem na komedii a ano, smích se dostavil a ve značné míře. Vřele všem doporučuji.
Eurotrip (2004)
Celkově levnej humor, ale já se fakt bavil. Malej Hitler RULEZ!!!