Recenzie (553)
Le Mans '66 (2019)
Naprosto famozní podívaná. Jestli to je přesně podle skutečné události jsem nezkoumal, ale mohu říct že drásající nervy? Na 100 procent ano :) Co víc říct ? Ve 30 letech to budí emoce a když si na to vzpomenu, tak motor trpí do nejvyšších otáček :)
IQ Taxi (2019) (relácia)
Hodně slabej odvar Taxíku s Alešem Hámou. A čeho tím kdo chtěl docílit že tam nacpal slizského Novotného ? Nulové sledovanosti ? Asi to účel splnilo , stačilo 5 minut a už jsem zvracel.
Hitlerova mládež (2017) (TV film)
Na tohle ať si každý udělá svůj pohled , dokument super a jak každý vnímá nacismus je čistě jeho věc :)
Loď lásky (2011)
Sympatická komedie které snad nic nechybí. Rád se k ní časem zase vrátím. Je vidět že frantíci tohle opravdu umí.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Neskutečně nudná sr*čk* .
Renovace rachotin (2018) (relácia)
Skvělý pořad, který si na nic nehraje. Pánové jsou srdcaři a pohodáři. Je radost jejich nasazení pozorovat. Doufám že díly budou přibývat.
Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný (2017)
Na tu stopáž , docela dost odfláknutý film.
Taxi 5 (2018)
Celkem to ušlo , sice chybí Emil i Daniel ale i tak se našlo dost scén u kterých se člověk dobře zasmál
Kobiety mafii (2018)
Bardzo zajebiste !
Můj vysvlečenej deník (2012)
No ty vole to je moc tohle. Celkem fajn herecké obsazení za které dávám hvězdu a k tomu pár ale fakt jen pár vtipných částí . Jinak absolutní sračka o které je lepší se ani nerozepisovat