Recenzie (216)
Jednoduchý plán (1998)
Neni duvod davat hvezdy za hvezdne obsazeni a uz vubec ne za jednoduchy film. Reseni jednotlivych udalosti me nikterak nevtahlo, nedokazal jsem temto scenam uverit realicnost :-(
Mladí a slobodní (1992)
Nedokouknuto, nuda k ukousání :-(
Ostrov (2000)
Na doporučení známého jsem tedy protrpěl 2,5hodiny!! Cože?? Pouze 86min - nechutné, bizarní a další synonyma výstižné v komentáři od Išak. Výtvor hodný psychicky labilním jedincům. A to že se jedná o jakéhosi Kima... A co?? To neznamená, že se budu chovat jako ovce a budu hodnotit 4 nebo snad 5 hvezdičkama. Kdo z vás 4-5 hvězdičkářů tento hnus má vystavený a vrací se k opětovnému ukájení?? Odpad je opravdu výstižné.
Podoby lásky (1998)
Zaláskovaný filmy mám nejraději, ale rozhodně ne u kterých je 1:50 nuda a kdybych to ani nepopohnal tak už to v 1/4 vypnu.. :-( Záchvěv změny je opravdu až 10minut před koncem :-(
Oceľová päsť (2011)
Nedodíváno, podobná slátanina jako Zrození Planety opic. Doporučuji pouze divákovi bez mozku.
Mechanický pomaranč (1971)
Stanley zřejmě zkouší jak moc jsou jeho fanoušci z fanatizovaní jeho jménem. Jinak si nedokážu vysvětlit tak nepochopitelné hodnocení. Tento "film" někdo zde označil přesnějším názvem slátanina, nedokáže říct vůbec nic. A už vůbec není potřeba hlubokého zamyšlení. Nerad bych potkal člověka, který je schopen tomuto patvaru dát 5 hvězdiček. Na čem ještě se takový lidi asi ujížděj? A jestli je to pro ně taková bestovka, tak si určitě nenechají ujít další shlédnutí. Brrr, nikdy víc. Kdyby to byla taková paráda tak proč se dneska netočí takové věci? Moc dobře vím proč, protože by na to nikdo nikdy nekoukal. Nic neříkající odpad. Tento film rozhodně nikdy nikomu nedoporučím.