Ve jménu zákona - Série 8 (2001) (séria)
Nemecko,
2001, 45 min
Réžia:
Peter AdamScenár:
Thomas NippoldKamera:
Thomas PlenertHudba:
Rainer OleakHrajú:
Wolfgang Bathke, Wolfgang Krewe, Henry van Lyck, Britta Schmeling, Dietrich Hollinderbäumer, Jan Sosniok, Wolfgang Packhäuser, Marte von Have, Klaus Schindler, Karl-Heinz von Liebezeit (viac)Hrajú
Wolfgang Bathke
Najlepšie seriály:
Berlin Alexanderplatz (1980) (seriál)
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Alles außer Mord! (1994) (seriál)
Wolfgang Krewe
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Komisár Rex (1994) (seriál)
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Henry van Lyck
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Majster Eder a škriatok Pumuckl (1982) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Ein Schloß am Wörthersee (1990) (seriál)
Britta Schmeling
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Inspektor Balko (1995) (seriál)
Dietrich Hollinderbäumer
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Most (2011) (seriál)
Dark (2017) (seriál)
Zamrznuté nebo (2011) (seriál)
Jan Sosniok
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Die ProSieben Märchenstunde (2006) (seriál)
Berlin, Berlin (2002) (seriál)
Viera (2016) (seriál)
Wolfgang Packhäuser
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
Kriminalista (2006) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Dom plný zvieratiek (2010) (seriál)
Marte von Have
Najlepšie seriály:
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Klaus Schindler
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Schimanski (1997) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Karl-Heinz von Liebezeit
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Tlsťoch (2005) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Luca Maric
Juhoslávia
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Hans Hohlbein
Nemecko
Najlepšie seriály:
The Team (2015) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Walter Tschernich
Československo
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)