Reklama

Reklama

Videá (1)

Trailer

Recenzie (28)

Marze 

všetky recenzie používateľa

Tato černobílá úvaha o zneužívání moci je založena na situačním humoru. Film měl premiéru na filmovém festivalu v Torontu. Bohatý otec Glen (Louis C.K.) je zábavná postava a jeho 17 letá dcera China (Chloë Grace Moretz) je pohledná stylová mladá slečna, která nemá žádná pravidla a disciplínu. Role Ralpha (Charlie Day), zůstává dlouho nejasná. Monochromatická kinematografie je jako horká vizuální vana. ()

cingi.t 

všetky recenzie používateľa

Jedna rozmazlená dceruška, jeden otec neschopný povedať nie, jeden zrejme perverzný dedek, jedna voľnomyšlenkárska tehuľka a pár výborných postáv dopĺňajúcich atmošku. Celkom obyčajný príbeh teenegera, nebyť toho čiernobieleho štýlu 30. rokov, skvelej hudby a filozofických dialógov a Johna Malkovicha, ktorý môže byť šarmantný, milý aj inteligentný, ale určite v žiadnom živote ani vesmíre "sexy". Odporúčam každému, kto má rád staršie komédie/muzikály. Len tomu chýbalo to steperské tanečné číslo pod holým nebom(irónia- jeden Fred Astaire stačil) 4* ()

Reklama

Visáč 

všetky recenzie používateľa

Plytká a impotentná filmárčina, kopírujúca vyprázdnenosť i akcentovanú neschopnosť hlavného hrdinu - či už v roli autora ("You were good, now you're not.") alebo otca. Svojim spôsobom je to rovnaká rakovina ako niektoré režisérske pokusy Angeliny Jolie, t.j. vanity projekty hollywoodskych individualít, ktorými si dotyční dokazujú svoju moc a postavenie v rámci industry. Je z toho cítiť snaha Louisa ísť proti očakávaniam publika: nie je vtipný a ani sa o to nesnaží. Nenápadné pokusy o satirický presah v témach ako feminizmus, mechanizmy šoubizu, dilema medzi umením a komerciou či "rodina" sú len impotentnými povzdychmi v štádiu pokusu. Nikam nesmerujú a nič neriešia: sú tam, lebo si to scenárista Louis praje. Keby som si chcel veľmi zafabulovať, tak to celé tipnem na stand-up komika v tvorivej kríze, ktorý jedného dňa odchádza zo sedenia u predraženého psycho-analytika s "geniálnym" nápadom, že o tom všetkom spraví celovečerák - štylisticky i rozprávačsky á la 50's melodrámy, len vulgárnejšie. Niekde na polceste si to však rozmyslí, pretože "o tom všetkom" predsa nemôže točiť bez straty kreditu (guess what happens later) a tak to nakoniec uhrá na oklieštenú "less bold" verziu pôvodného zámeru. Medzi riadkami ale vyčítate, že autorský blok je metaforou pre sexuálnu frustráciu, z ktorej by Louisa vyliečil snáď len šuk s vlastnou dcérou. Un-fuckin-believable, eh? ()

m4xp4yn3 

všetky recenzie používateľa

Za mě naprosto v pořádku. Volba témat a jejich pojetí dokonale komunikuje (a kontrastuje) se zvolenou post-noirovou estetikou. Postavy řeší v roce 2017 společenské otázky, přičemž je sledujeme optikou doby dávno minulé, ve které by podobné dialogy nebyly myslitelné, protože např. ženy byly tehdy ve filmu v podstatě jen pasivními rekvizitami. Zrovna tak vynikne, že v některých ohledech jsme se za posledních sedm dekád neposunuli ani o píď. Další dimenzi přidává provázanost témat s okolnostmi (ne)uvedení filmu a poklesky jeho tvůrce. Film má příjemné tempo (možná by ještě šel malinko vyladit rytmus některých scén) a moc dobře se na něj kouká. Vizuál je precizní a dotažený, lehkost a vážnost jdou ruku v ruce. Téměř masterpiece. Hvězdu strhávám jen za podobnost autorova rukopisu se seriálem Louie. Ale neříká se že každý autor píše celý život jen různé varianty jedné knihy? ()

silentname 

všetky recenzie používateľa

Tento film asi len proste nebol pre mňa. Neviem ako inak by som to ohodnotil, lebo na začiatku som nevedel, na čo sa miestami pozerám, dialógy boli otravné a celkovo to na mňa nijako nepôsobilo. Druhá polka filmu je zaujímavejšia, no zabitá dialógmi a momentkami, ktoré absolútne nič neprinesú a len potvrdzujú, že je to divná artovina, ktorá má svojich fanúšikov, no pre mňa to neprinieslo nič. Najlepšie, čo by som z "I Love You, Daddy" vypichol je jednoznačne John Malkovich. Mám pocit, že jeho postava je zo všetkých najviac zaujímavá, má dobré monológy a celkovo tá mystéria okolo neho funguje. Dobre to predal a na neho sa dobre díva. Plusom by som ešte ohodnotil aj to, že Louis C.K. sa snaží ako najlepšie vie predstaviť nám seba ako hlavného hrdinu v role otca, ktorý akosi nevie ako sa správať ku svojej dcére a ako ju vychovávať. A viac-menej jej nikdy nedokáže povedať nie a ona je schopná ním manipulovať ako chce. A keď sa zrazu ocitne v situácii, že otec nechce vyhovieť, tak bude robiť prieky. Lenže to nie je dosť na to, aby sa na tom dal postaviť film. A potom tie všetky dialógy o tom, ako ju musí chrániť, ako všetko potrebuje analyzovať, a ako sa tu niekoľkokrát spomína hra "Mommy may I". ... mňa to absolútne nebavilo a doslova ma to frustrovalo. Ako dokopy aj skoro všetky ostatné postavy. Okey sú ešte maximálne Chloe a Rose Byrne, no ani ony nevedia tento film nejako postaviť na nohy, aby bol zaujímavejší. A často mám pocit, že potrebujú tam mať len kopec monológov o tom, ako je dôležité, aby sa ženy dokázali postaviť proti mužom a dokázali robiť veci pre seba a boli samostatné a silné. A celkovo neviem ako to celé skombinovať. Všetky scénky, kde sa rieši feminizmus potrebovali pre mňa štuple do uší, lebo som to nemohol počúvať. Čo viac dodať? Podľa mňa je to absolútne zle napísané, svoj unikátny štýl tomu nepridáva dokopy nič a postavy som nemal ani chuť sledovať. S výnimkou Johna Malkovicha. Ja neviem film odporúčať, ale na druhú stranu nemôžem hovoriť za všetkých. A vyzerá to tak, že film svojich divákov má. Jediné čo však za seba poviem je, že ja tam patriť nebudem. Hodnotenie: D ()

Galéria (11)

Zaujímavosti (1)

  • Louis C.K. nabídl roli Leslieho Goodwina (John Malkovich) svému příteli Woodymu Allenovi. Ten scénář pochválil, ale roli režiséra obviněného z pedofilie, který má zároveň vztah s mladistvou, tedy postavu, která prakticky kopírovala jeho život, odmítl. Louis C.K. jej přesvědčoval, že právě ztvárnění tak kontroverzní role jej v očích veřejnosti očistí, ale Woody měl opačný názor. (kenny.h)

Reklama

Reklama